//
کدخبر: ۲۴۶۲۰۸ //

مرز سیران‌بند، قهوه‌خانه‌ها و تالارهای عروسی در کردستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

ویروس کرونا این روزها از سویی باعث ترس، نگرانی و سردرگمی مردم، مسافران و رانندگان شده و از سویی دیگر اماکن عمومی و دولتی را به تعطیلی کشانده است.

 مرز سیران‌بند، قهوه‌خانه‌ها و تالارهای عروسی در کردستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 COVID-19 یا ویروس کرونا، نامی‌ست که این روزها از سویی باعث ترس، نگرانی و  سردرگمی مردم، مسافران و رانندگان شده و از سویی دیگر اماکن عمومی و دولتی را به تعطیلی کشانده است.

محمد امین‌زاده، سرپرست فرمانداری شهرستان بانه با اشاره به حجم مبادلات و ارتباطات روزانه از بازارچه مرزی سیران‌بند، اظهار داشت که به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، این بازار تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

امین‌زاده همچنین از توقف فعالیت قهوه‌خانه‌های سطح این شهرستان خبر داد و از مردم خواست که توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی مریوان نیز اعلام کرده که تمام تالارهای پذیرایی، مراسم عروسی، فعالیت قهوه‌خانه‌ها و نمایشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

شهرداری سنندج نیز اعلام کرده که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، در‌های آرامستان بهشت محمدی در روزهای دوشنبه و پنجشنبه بسته می‌شود و از مردم انتظار می‌رود تا اطلاع ثانوی جهت زیارت اهل قبور مراجعه نکنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان