//
کدخبر: ۲۲۷۷۲۸ //

نشانه های یک روده ناسالم + روش هایی برای تقویت روده

سلامت روده از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا ارتباط مستقیم با سلامت جسمی و روحی ما دارد. در این مقاله به مهم ترین نشانه های روده ناسالم و روش هایی برای تقویت روده اشاره می کنیم.

نشانه های یک روده ناسالم + روش هایی برای تقویت روده
به گزارش فرتاک نیوز،

  روده نقشی حیاتی در حفظ سلامت کلی بدن دارد. در واقع یک معده ناراحت اغلب اولین نشانه مشکل سلامتی در بدن شماست. به علاوه بر خلاف سایر بخش های بدن، هر مشکلی که در روده ایجاد شود بلافاصله مشخص خواهد شد.

مشکلات روده می تواند موقت یا مزمن باشد که مشکلات مزمن معمولا بدتر هستند. با این وجود ضروری است که علایم را شناسایی کرده و بهترین شیوه عمل برای سلامت روده کوچک یا بزرگ را اعمال نمود.

در این مقاله شما خواهید آموخت که چگونه اختلالات روده را تشخیص دهید و چه اقداماتی برای سلامت سیستم گوارشتان انجام دهید. آخرین نکته ای که در این مقاله آورده ایم راهی ساده برای حفظ سلامت فلور روده* flora به شما آموزش می دهد. خواندن این مقاله را از دست ندهید.

* فلور روده Flora :فلور روده یا جانورگان روده موجودات ریزی هستند که در مجراهای گوارشی انسان و دیگر حیوانات یافت می‌شوند.

اجازه دهید در مورد سیستم گوارش و علائم یک روده ناسالم اطلاعاتی را به شما بدهیم:

حفظ سلامت روده: روده شما بدن و ذهنتان را اداره می کند

هر چیزی که مصرف می کنید می تواند از طریق معده و روده بر تمام بدنتان تاثیر بگذارد. مسئولیت دستگاه گوارش جذب مواد مغذی و جلوگیری از جذب سموم در جریان خون است.

یک روده سالم مواد مغذی لازم را برای بدن فراهم می کند و سموم را از بدن دفع می کند تا تاثیری بر سلامتی شما نداشته باشند همچنین از حرکت درست مواد غذایی در طول دستگاه گوارش محافظت می نماید.

اگر سیستم گوارش شما ناکارآمد باشد، سلامت شما دچار مشکل خواهد شد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که روده ها در سلامت کلی فیزیکی و جسمی دخیل هستند چون اختلالات گوارشی بر تمام بدن تاثیر گذارند.مشکلات گوارشی می تواند عواقب متعدد سلامتی را به دنبال داشته باشند، که به آنها اشاره می کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بهداشت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان