//
کدخبر: ۲۲۳۲۴۴ //
عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت:

مراکز مراقبت در منزل به افزایش رضایتمندی بیماران کمک می کند

عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت گفت: ایجاد مراکز مراقبت پرستاری در منزل برای بیماران مزمن با پوشش بیمه‌ای، راهکار ارتقای کیفیت و رضایتمندی بیمه شدگان می‌شود. طرح خدمات در منزل نباید اجباری و تحمیلی شود و باید بیمه شدگان بتوانند به اختیار از این خدمات بهره مند شوند.

مراکز مراقبت در منزل به افزایش رضایتمندی بیماران کمک می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد میرزابیگی روز پنجشنبه افزود: علاوه بر مسائل مالی و تعداد مراجعه‌ها باید توجه ویژه‌ای به رضایتمندی گیرندگان خدمت و اثرگذاری خدمت ارائه شده داشته باشیم. باید در نظام سلامت فکری بیندیشیم که اژده‌های سیری ناپذیر نظام پرداخت بر اساس خدمت را جایی متوقف یا محدود کنیم.

میرزابیگی بیان کرد: ما همچنان بر اساس خدمت ارائه شده به بیمه شدگان به موسسات و افراد پول پرداخت می‌کنیم. آیا نمی‌شود هزینه را جور دیگری کنترل کرد و بر اساس کیفیت و میزان رضایتمندی معیارهایی تدوین کرد؟ قطعا در دنیا تجربیات خوبی در این خصوص وجود دارد و باید در کشور به این سمت و سو حرکت کنیم.

عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت گفت: در سازمان بیمه سلامت حرکتی در چند استان به صورت پایلوت در خصوص بیماران مزمن انجام می‌شود که نتایج بسیار خوبی دارد و می‌توان به سپردن پرستاری بیماران مزمن، با رضایتمندی خود بیماران و همراهی پزشکان معالج آنها و بیمارستان‌ها به مراکز مراقبت پرستاری در منزل با پوشش بیمه‌ای اشاره کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۲۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان