//
کدخبر: ۴۱۷۲۶۶ //

وضعیت کلی سلامت مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از ابتدای صبح امروز با حضور در بیمارستان نمازی شیراز، آخرین وضعیت مجروحان این حادثه را بررسی کرد.

وضعیت کلی سلامت مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به پایش لحظه ای وضعیت سلامت مجروحان این حادثه از شب گذشته تا کنون، وضعیت کلی مصدومان را در حال حاضر، پایدار اعلام کرد.

وی از تشکیل تیمی از پزشکان فوق تخصص رشته های جراحی قلب، جراحی عروق، قفسه صدری، تروما، زنان و جراحی کلورکتال، همچنین متخصصان رشته های طب اورژانس، بیهوشی، ارتوپد، رادیولوژی و جراحی عمومی از شب گذشته با هدف خدمت رسانی به مصدومان این حادثه خبر داد که تا کنون، به صورت بی وقفه، تمامی تلاش خود را برای نجات و سلامت مجروحان حادثه به کار بسته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه وضعیت یکی از مجروحان در ساعات ابتدایی حادثه در اثر آسیب جدی به کبد نامساعد بوده است، افزود: با تلاش تیم پزشکی و انجام دو عمل جراحی از شب گذشته تا کنون، خوشبختانه علایم حیاتی این مجروح هم اکنون در وضعیت پایدار قرار گرفته است.

دکتر حسینی ضمن اعلام اینکه یک مجروح دیگر حادثه تروریستی شب گذشته در شرف ترخیص است، ادامه داد: مجروحان دیگر حادثه نیز که از ناحیه گونه و پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند، با انجام جراحی در نواحی مختلف بدن، هم اکنون وضعیت مطلوبی دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز وضعیت یکی از مجروحان که به بیمارستان مسلمین اعزام شده بود را نیز پایدار اعلام کرد و افزود: همچنین یکی از مجروحان که به بیمارستان شهید رجایی اعزام شده بود، خوشبختانه ترخیص شد.

دکتر حسینی با طلب دعای خیر مردم برای تمامی مجروحان این حادثه تروریستی، ابراز امیدواری کرد در روزهای آینده، شاهد سلامتی کامل و ترخیص تمامی مجروحان این حادثه باشیم.

گفتنی است شب گذشته و در ساعات ابتدایی وقوع حادثه تروریستی وزیر بهداشت در پی وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی(ع) در تماس تلفنی با رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از وی خواست تارسیدگی فوری به مصدومان این حادثه تروریستی را دنبال کند. همچنین پس از اعزام مجروحان به بیمارستان استاندار فارس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در بیمارستان نمازی، وضعیت سلامت مجروحان را بررسی و دستورات لازم را در خصوص روند خدمت رسانی به آنان صادر کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۲۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان