//
کدخبر: ۳۵۸۷۹۴ //
تعرض و تجاوز |

گسترش پدیده شوم تعرّض و تجاوز؛ سرآغاز متلاشی شدن نظام خانواده

تعرض و تجاوز روند رو گسترش و نگران کننده ای در جامعه پیدا کرده است.

گسترش پدیده شوم تعرّض و تجاوز؛ سرآغاز متلاشی شدن نظام خانواده
به گزارش فرتاک نیوز،

تعرض و تجاوز روند رو به رشد و نگران کننده‌ای در جامعه پیش گرفته است که در این نوشتار سعی خوایهم کرد به چرایی دلایل تعرض و تجاوز و ریشه آن هر چند کوتاه بپردازیم.

از دیرباز؛ سازمان‌های امنیتی و جاسوسی کشورهای لیبرال و لیبرال دموکرات در غرب؛ ازفاز تقابل نظامی، به سوی نبرد اخلاقی و فرهنگی و جنگ نرم، گرایش پیدا کرده، با قُبح شکنی و عادی سازی روابط خلاف شرع و شان ملت بزرگ ایران؛ به تدریج بر تهاجمات خود، افزوده و متاسفانه بخشی از جامعه را وارد دنیای پورن، سکس، بدحجابی و بی حجابی و گرایش به سمت ایجاد ارتباطات نامعقول و ناموزون و فرهنگ لیبرالی غرب کرده اند.
متعاقب این تاثیرگذاری؛ در سال‌های اخیر؛ دامنه تجاوز به عنف و تعرّض به دختران و زنان، گسترش یافته، می رود تا به یک معضل بزرگ و فراگیر، تبدیل شود.

به نظر می رسد نتیجه چنین رفتارهایی؛ به خشونت، جنایت و قتل، افزایش سقط جنین و مشکلات دیگر، منجر شود که آثار آن را در آمارهای رسمی و غیر رسمی از منابع مختلف، می بینیم و می شنویم.

قطعا راه چاره تقابل با این بلیه فرهنگی، برخورد انفعالی و تند نیست، زیرا اصولا مسایل فرهنگی، همانند امور اقتصادی، دستور پذیر نیست.

بهترین راه تبلیغات گسترده، استمرار آموزش های فرهنگی و متنوع ساختن این آموزش ها، تدوین و وضع قوانین پیش گیرانه، حل مشکلات و رفع موانع پیش روی ازدواج، مبارزه مستمر بابی کاری و حل مشکلات معیشتی و درآمدی جوانان و باز گرداندن اعتماد به مردم در زمینه مقابله ریشه ای و اساسی با سوءاستفاده های کلان اقتصادی و رانتی است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۷۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان