//
کدخبر: ۳۳۵۵۵۸ //

دختر بچه خوزستانی فرشته نجات یک پسر از کانال فاضلاب شد + عکس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با حضور در منزل خانواده الهایی‌سحر، از اقدام شجاعانه "امیره" در نجات جان یک کودک خردسال از خفه شدن در کانال فاضلاب خیابان محل سکونت‌شان در حاشیه شهر اهواز، تقدیر کرد.

دختر بچه خوزستانی فرشته نجات یک پسر از کانال فاضلاب شد + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

علی خدادادی در این مراسم که به منظور تقدیر از این دختر شجاع و عضویت وی در جمع خانواده بزرگ فرشتگان نجات جمعیت هلال احمر برگزار شد، اظهار کرد: این بازدید می‌تواند زمینه تعمیم این قبیل اقدام‌های بشردوستانه را در جامعه فراهم کند.

 وی افزود: با توجه به محرومیت مناطق حاشیه شهر اهواز از حیث زیرساختی به خصوص مشکل فاضلاب، ضروری است این شرایط دشوار سکونت در این مناطق مورد توجه مسئولان قرار گیرد و در ترمیم و بازسازی شبکه فاضلاب تسریع ایجاد شود.

خدادادی با تبریک به خانواده "امیره" بابت تربیت چنین فرزندی، با تاکید بر ترویج  فرهنگ بشردوستی و ایثار، ابراز امیدواری کرد این حادثه سبب خیری برای رسیدگی بیشتر به مشکلات و جلوگیری از تکرار این قبیل حوادث شود.

در چند روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که از نگاه یک دوربین مدار بسته نشان می‌داد سه کودک در خال بازی در یک خیابان مسکونی هستند که ناگهان پسربچه خردسال به درون کانال روباز فاضلاب سقوط می‌کند و دختربچه‌ای با اقدامی سریع کودک را که در حال دست و پا زدن بود از درون کانال بیرون می‌کشد و نجات می‌دهد.

دختر خوزستانی

دختر خوزستانی

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۵۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان