//
کدخبر: ۲۴۴۳۹۰ //

فاصله بین ملت و سه قوه باید از بین برود

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: فاصله بین ملت و سه قوه باید از بین برود و همه با هم برای جامعه‌ای سالم تلاش کنیم.

فاصله بین ملت و سه قوه باید از بین برود
به گزارش فرتاک نیوز،

 سعید عمرانی امروز در نخستین یادواره شهدای حقوقدان بسیجی که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: امروز که با جنگ اقتصادی و مشکلات رونق تولید مواجه هستیم باید به بنگاه‌ها و مراکز تولیدی توجه داشت و برای رفع مشکلات آن‌ها به هم کمک کنیم.

معاون قضائی دادستان کل کشور عنوان کرد: چنانچه چرخه مراکز تولیدی بچرخد مشکلات رفع خواهد شد و بسیج حقوقدانان باید در این راستا ورود پیدا کند و برنامه‌ریزی‌های جدی داشته باشد.

عمرانی گفت: بین سه قوه و ملت نباید فاصله باشد و همه کنار هم می‌توانیم جامعه‌ای سالم را بسازیم.

وی با اشاره به شهادت و مقام سردار سلیمانی به عنوان کسی که 40 سال است به شهادت رسیده است بیان کرد: امام خمینی(ره) میوه شجره ائمه اطهار و امیرالمومنین(ع) بود، رهبر معظم انقلاب میوه شجره امام خمینی(ره) و سردار سلیمانی نیز میوه شجره طیبه‌ای است که پایه گذار آن‌ها امام و رهبر بوده‌اند.

وی افزود: امروز باید هر کسی که می‌گوید سردار سلیمانی هستم مثل سردار خادم مردم باشد و در خدمتگزاری به مردم کوتاهی نکند.

بستن منافذ فساد در دستگاه‌های اجرایی مهمترین اقدام برای پیشگیری از مفاسد اقتصادی است

پرویز توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به برنامه‌های دستگاه قضا در برخورد با مفاسد در راستای صیانت از تضییع حقوق عمومی اظهار داشت: بستن منافذ فساد در دستگاه‌های اجرایی از مهمترین اقدامات در پیشگیری از مفاسد اقتصادی است.

توسلی‌زاده با اشاره به تبیین دستاوردهای انقلاب در بیانیه گام دوم گفت: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در همه بخش‌ها حقوقدانان مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب به مسئله عدالت بسیار توجه شده است عنوان کرد: حقوقدانان تأثیرگذارترین قشر جامعه هستند زیرا افرادی هستند که می‌توانند در افزایش مشروعیت نظام نقش آفرینی کنند.

توسلی‌زاده گفت: مفهوم عدالت پس از توحید گسترده‌ترین معنا است و در نظام‌های مختلف معانی متفاوتی دارد که در نظام فکری اسلام عدالت دارای یک بعد مادی و یک بعد معنوی است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: پیروزی انقلاب آغازگر عصر جدید در کشور بود و توانست تفکر شرق و غرب را کنار بزند و تنها تفکر نظام جمهوری اسلامی را پیش بگیرد که مصداق بارز آن جبهه مقاومت و شهدایی همچون سردار سلیمانی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۴۳۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان