//
کدخبر: ۲۰۸۰۷۰ //

آیت‌الله نوری همدانی: مردم همواره پای انقلاب ایستادند و مسئولان بدهکار این مردم هستند

مرجع تقلید شیعیان گفت: همه باید با کمک و وحدت فقط به فکر خدمت به مردم بوده و در این جنگ اقتصادی و تحریم با مدیریت صحیح ان‌شاءالله مشکلات حل شود.

آیت‌الله نوری همدانی: مردم همواره پای انقلاب ایستادند و مسئولان بدهکار این مردم هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با بهرام سرمست استاندار قم که در دفتر معظم له برگزار شد،اظهار داشت:اقدامات شما و حضور شما در بین مردم و همچنین ایجاد طرح‌هایی از قبیل بازسازی بافت‌های اطراف حرم و ایجاد شهرک زائر و همچنین بررسی وضعیت تولید و سرمایه‌گذاری در استان نشان از همت بلند شما دارد و این قصد مبارک است و ان‌شاءالله باهمت شما این مسائل عملی شود.

وی بابیان حدیثی از امام سجاد علیه‌السلام و اهمیت خدمت به مردم بیان کرد: همه باید بدانند که طلبکار اصلی مردم هستند، مردمی که خون و شهید دادند و همواره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و مسئولان بدهکار این مردم هستند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: چند روز پیش سخنگوی دولت گفت که قیمت صد کالا به‌طور روزانه از طریق رسانه برای جلوگیری از تورم و افزایش قیمت اعلام می‌شود که این اقدام باید عملی شود،همه باید با کمک و وحدت فقط به فکر خدمت به مردم بوده و در این جنگ اقتصادی و تحریم با مدیریت صحیح ان‌شاءالله مشکلات حل شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به جایگاه قم و اهل آن تصریح کرد:وجود حرم کریمه اهل‌بیت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در این شهر سبب می‌شود تلاش را چند برابر کنیم و تا می‌توانیم به زائران و مجاوران آن حضرت خدمت کنیم.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع که قم خاستگاه انقلاب اسلامی است، باید این شهر یک الگوی دینی و انقلابی نیز برای همه شهرها باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۰۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان