//
کدخبر: ۱۷۱۴۰۱ //

مددجویان کمیته امداد سلماس به ۹۳۰۱ نفرافزایش یافته است

مدیر کمیته امداد سلماس گفت: در سه‌ ماهه گذشته باتوجه به وضعیت اقتصادی کشور تعداد مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی سلماس به ۹ هزار و ۳۰۱ نفر افزایش یافته است.

مددجویان کمیته امداد سلماس به 9301 نفرافزایش یافته است
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهدی‌ خضرلو در نشست خبری اظهار کرد: کمیته ‌‌امداد‌ پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با دستور امام‌خمینی(ره) در جهت رسیدگی به مشکلات نیازمندان جامعه تشکیل شده که از دیگر اهداف این نهاد می‌توان به ترویج فرهنگ نیکوکاری اشاره کرد.

وی ادامه داد: در سه‌ ماهه گذشته سال‌ جاری باتوجه به وضعیت اقتصادی کشور تعداد مددجویان کمیته امداد سلماس به ۹هزار و ۳۰۱ نفر افزایش یافته است.

مدیر کمیته ‌امداد سلماس افزود: کمیته‌ امداد سلماس تعداد ۱۰۸ خانواده زندانی، ۷۷۵ فرزند یتیم و محسنین و ۸۶ بیمار صعب‌العلاج را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی گفت: در ۱۱ ماهه سال‌جاری با مشارکت خیرین و موسسات خیریه، تعداد ۱۵۳ مورد در تهیه جهازیه برای زوجین جوان کمک شده است.

خضرلو بیان کرد: امسال کلنگ‌زنی ۴۰ باب مسکن روستایی با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی انجام گرفته که تعداد ۱۰ مورد از آن در دهه‌فجر تحویل مددجویان شد و دیگر مساکن نیز تا پایان امسال و اوایل سال آینده تحویل داده می‌شوند.

وی افزود: امسال تسهیلات ۲۳۱ طرح اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای متقاضیان ارائه شده که از مهم‌ترین این طرح‌ها می‌توان به تولیدی دستمال‌کاغذی و صفحه‌‌خورشیدی اشاره کرد.

مدیر کمیته‌ امداد سلماس گفت: مشارکت مردمی برای کمک به نیازمندان در وضعیت کنونی کشور ۲۵ درصد نسبت به مشابه سال گذشته افزایش یافته که این مشارکت‌ها از طریق صندوق صدقات، زکات، اطعام، جشن‌عاطفه، مراکز نیکوکاری و دیگر مناسبت‌ها انجام گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۴۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان