//
کدخبر: ۱۶۷۴۳۰ //

مدیرکل کمیته امداد اردبیل: متکدیان اردبیلی تحت پوشش کمیته امداد نیستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: در حال حاضر هیچ یک از متکدیان این استان تحت پوشش کمیته امداد نیستند.

مدیرکل کمیته امداد اردبیل: متکدیان اردبیلی تحت پوشش کمیته امداد نیستند
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین دشتی عصر چهارشنبه در نشست مجمع خیران استان اردبیل تصریح کرد: اغلب متکدیانی که در استان اردبیل دیده می‌شوند افراد غیر بومی بوده و برای مدیریت این موضوع نیازمند پرداخت بیشتر به مسائل فرهنگی هستیم.

به گفته وی حضور متکدیان غیربومی که بعضا از خارج از کشور نیز وارد استان اردبیل شدند باعث عدم اعتماد مردم به نیازمندان واقعی می‌شود و این موضوع به عنوان آسیب جدی در دستگیری از نیازمندان حقیقی محسوب خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام استان اردبیل یادآور شد: نیازمند تدوین برنامه‌ریزی‌ اساسی برای مقابله با متکدیانی هستیم که تکدی گری را به عنوان شغل خود انتخاب کرده و با مخدوش کردن چهره شهر از حسن نیت مردم نیز سوء‌استفاده می‌کنند.

دشتی با بیان اینکه زدودن چهره فقر از تمامی مناطق استان به عنوان اولویت‌ اساسی دستگاه‌های مرتبط محسوب می‌شود؛ یادآور شد: تلاش همگانی برای جلوگیری از جریحه‌دار کردن احساسات شهروندان بوده و در این خصوص ساماندهی‌های مورد نیاز نیز انجام خواهد شد.

وی بر ضرورت تداوم همکاری و مساعدت دستگاه‌های مختلف تاکید کرد و یادآور شد: برای رفع فقر در جامعه نیازمند توجه اساسی به اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه هستیم و ارتقای سطح آموزش‌ شهروندان و بالارفتن مشارکت‌ها در سپردن خیرات و کمک‌های مردمی به موسسات خیریه و مراکز مجاز راهگشا خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام استان اردبیل اضافه کرد: ورود کمیته امداد برای ساماندهی متکدیان از مدت‌ها پیش آغاز شده و در این خصوص برنامه ریزی‌های منسجمی در دستور کار قرار گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۴۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان