//
کدخبر: ۱۵۶۴۲۰ //

۲۸۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به اقشار کم درآمد اردبیل پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان و اقشار محروم و نیازمند در منطقه در ۹ ماهه نخست امسال بیش از ۲۸۷ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

۲۸۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به اقشار کم درآمد اردبیل پرداخت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین دشتی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان و اقشار محروم و نیازمند در منطقه در 9 ماهه نخست امسال بیش از 287 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی از پرداخت تسهیلات اشتغال برای یک هزار و 757 طرح در این مدت خبر داد و افزود: حمایت از اشتغال و تولیدات مددجویان و اقشار نیازمند در سطح استان از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌ها به شمار می‌رود و در این زمینه تلاش و جدیت بر جذب حداکثری اعتبارات است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به تسهیلات ارائه شده به طرح‌های اشتغال روستایی در استان بیان کرد: در این زمینه سهم استان 570 میلیارد ریال بوده که از این مبلغ تاکنون 440 میلیارد ریال برای بررسی به کارگروه ملی ارسال شده که 220 میلیارد ریال از این مبلغ مصوب شده اما تاکنون 40 میلیارد ریال پرداختی در این طرح داشتیم.

دشتی مشکل اصلی در این زمینه را تاخیر در ابلاغ این تسهیلات به کمیته امداد و نبود فرصت کافی برای برنامه‌ریزی در این زمینه برشمرد و تصریح کرد: انتظار می‌رود تا کارگروه ملی در زمینه ارائه این تسهیلات به مشاغل روستایی تسهیل و تسریع ایجاد کرده و زمینه برای رونق و توسعه اشتغال در مناطق روستایی و تسهیل در پرداخت این تسهیلات فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اشتعال مددجویان را گامی اساسی در مسیر توانمندسازی و خودکفایی این قشر دانست و گفت: انتظار می‌رود در زمینه پرداخت تسهیلات به طرح‌هایی که توسط کمیته امداد معرفی می‌شوند بانک‌های عامل مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم با توسعه و رونق اشتغال در بین این قشر زمینه برای فقرزدایی هر چه بیشتر در منطقه را فراهم آوریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۴۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان