//
کدخبر: ۳۵۷۲۸۰ //

مراسم جن گیری قربانی گرفت/ مرگ فجیع دختر بچه ۳ ساله+عکس

مادر، دایی و پدربزرگ کشیش، به‌صورت دوره‌ای در ۱۴ساعت به قسمت‌های مختلف بدن دختربچه ۳ساله فشار می‌آوردند تا به عقیده خودشان، شیطان را از بدن او خارج کنند.

مراسم جن گیری قربانی گرفت/ مرگ فجیع دختر بچه ۳ ساله+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

حدود یک سال پس از قتل هولناک دختربچه ۳ساله در مراسم جن‌گیری در کلیسایی در کالیفرنیا، دادستان‌ها ۳ عضو خانواده این کودک را در این حادثه مجرم شناخته و قرار است هر سه نفر آنها را به‌زودی در یک جلسه مشترک پای میز محاکمه بکشانند.قتل کودک قتل کودک قتل کودک قتل کودک قتل کودک

حادثه مرگ آرلی، دختربچه ۳ساله که خانواده‌اش معتقد بودند بدنش به تسخیر شیطان‌ درآمده است پاییز سال گذشته میلادی در کلیسایی در شهر سانتاکلارا کالیفرنیا رخ داد.

آرلی ۳ساله نیمه‌شب ۲۳سپتامبر۲۰۲۱ گریه‌کنان از خواب بیدار شد. این تنها شبی نبود که او با گریه از خواب بیدا می‌شد و گریه‌های بی‌وقفه او خانواده‌اش را آشفته می‌کرد.

آن‌ شب اما وقتی آرلی گریه‌کنان از خواب پرید، مادر و دایی‌اش او را به اتاق‌ خواب بردند و برایش دعا خواندند؛ سپس او را سوار ماشین کرده و با خود به کلیسایی بردند که پدربزرگ آرلی کشیش آنجا بود.

مادر آرلی بعدها که از سوی پلیس دستگیر شد، درباره شب حادثه چنین گفت: من عقیده داشتم که جسم دخترم توسط شیطان تسخیر شده بود چرا که او به‌صورت دوره‌ای شب‌ها با گریه و فریاد از خواب بیدار می‌شد و رفتارش چنان تغییر می‌کرد که نمی‌توانستیم آرامش کنیم.

برای همین مطمئن شده بودیم که شیطان وارد جسم او شده و با برادر و پدرم تصمیم گرفته بودیم، اگر این اتفاق دوباره رخ داد، طی یک مراسم، شیطان‌ را از بدنش خارج کنیم.

او ادامه داد: شب ۲۳سپتامبر، این اتفاق دوباره رخ داد و وقتی دخترم با فریاد و گریه از خواب پرید، به همراه برادرم او را به اتاق خواب بردیم، برایش دعا خواندیم و بعد راهی کلیسایی شدیم که پدرم کشیش آنجا بود.

بنا بر اعلام پزشکی قانونی، در شب حادثه آرلی ۳ساله حدود ۱۴ساعت در داخل کلیسا شکنجه شده بود.

هر یک از متهمانی که در مراسم جن‌گیری حضور داشتند مرتکب آزار فیزیکی علیه او شده بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۲۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان