//
کدخبر: ۱۹۰۳۶۰ //

اخاذی از دختران جوان با شیوه جن گیری

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری فردی که با اغفال و هیپنوتیزم دختران جوان به بهانه دفع جن از بدن اقدام به اخاذی از آنان می کرد، خبر داد.

اخاذی از دختران جوان با شیوه جن گیری
به گزارش فرتاک نیوز،

 عبداله رضوانی، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با بهانه دفع جن از بدن افراد اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از آنان می‌کند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را که با عمل درون پویی، تسلط بر ذهن و استفاده از فنون سخنوری به بهانه دفع جن اقدام به اغفال دختران جوان در این شهرستان و سایر شهرستان‌ها می‌کرد، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم که با اغفال و کشاندن دختران جوان به منزل شخصی با استفاده از روش هیپنوتیزم آنان را از حالت عادی خارج و پس از تهیه عکس و فیلم و با تهدید انتشار، اقدام به اخاذی از آنان می‌کرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

رضوانی در ادامه با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه و سیستم‌های رایانه‌ای متهم عکس و فیلم‌های تهیه شده از تعداد زیادی از مال باختگان نیز کشف شد، گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به اخاذی و کلاهبرداری از ۸ نفر اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه متهم، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: جن گیری و رمالی از جمله اقداماتی است که افراد سود جو با استفاده از آن و عدم آگاهی مردم اقدام به اغفال شهروندان می‌کنند که در بسیاری از موارد نتایج و اثرات جبران ناپذیری را بر روی افراد و سلامت جسمی و روانی آنان می‌گذارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر بیان کرد: از اعتماد به اینگونه افراد خودداری کرده و هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند و در صورتی که شکایتی از متهم دارند به پلیس آگاهی بابلسر مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۳۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان