//
کدخبر: ۳۵۵۹۶۱ //
با کشته و زخمی شدن چند شهروند؛

تیراندازی ها در آمریکا به درون کلیسا کشیده شد

مقامات محلی در ایالت آلاباما آمریکا می‌گویند که در تیراندازی در یک کلیسا 2 نفر کشته و 1 نفر مجروح شدند.

تیراندازی ها در آمریکا به درون کلیسا کشیده شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از بو اس تودی ، بر اثر تیراندازی یک نفر در یک کلیسا در آلاباما، حداقل دو نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

یکی از مقامات محلی پلیس در این ارتباط گفت که یک مظنون در بازداشت است و هیچ تهدید دیگری متوجه جامعه نشده است.

پلیس آمریکا همچنین هویت فرد تیرانداز را شناسایی نکرد یا نگفت که آیا بازرسان انگیزه‌ای را برای این رویداد مشخص کرده اند یا خیر؟

وستاویا هیلز به عنوان محل حادثه تیراندازی حومه‌ای ثروتمند با حدود 40 هزار نفر ساکن، در 7 مایلی جنوب بیرمنگام در ایالت آلاباما قرار دارد.

در عین حال تیراندازی آلاباما یکی از آخرین حملاتی است که در یک مکان مذهبی انجام شده است. در ماه مه، در تیراندازی در کلیسایی در جنوب کالیفرنیا که مقامات آن را حادثه نفرت انگیز با انگیزه سیاسی علیه جامعه تایوانی توصیف کردند، یک نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

تیراندازی در کلیسای آلاباما همچنین پس از یک سلسله تیراندازی‌های گسترده در سراسر آمریکا در هفته‌های اخیر رخ می‌دهد، از جمله در بوفالو، نیویورک، که در آن 10 سیاه پوست در یک فروشگاه مواد غذایی کشته شدند و یا در تگزاس که 19 کودک و دو معلم در یک مدرسه ابتدایی کشته شدند و یا در تولسا ، اوکلاهاما، که در آن چهار نفر در یک مرکز پزشکی کشته شدند.

ناامنی و افزایش تیراندازی‌ها در آمریکا باعث نگرانی‌های گسترده در این کشور و افزایش درخواست‌ها برای ممنوعیت و اعمال محدودیت در خرید و فروش سلاح شخصی شده است، هرچند تا کنون کاخ سفید و یا کنگره برای اعمال محدودیت در مورد سلاح ناموفق بوده اند .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۹۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان