//
کدخبر: ۳۵۴۴۵۴ //

مادر نگران از سوی پلیس آمریکا تهدید شد/ او در تیراندازی دبستان راب خودش ۲ فرزندانش را نجات داد+ عکس

مادر دو کودکی که از عملکرد پلیس در حادثه تیراندازی دبستان راب در تگزاس انتقاد کرده بود، اظهار کرد پلیس او را تهدید کرده که صلاحیت لازم برای صحبت کردن درباره حادثه را ندارد.

مادر نگران از سوی پلیس آمریکا تهدید شد/ او در تیراندازی دبستان راب خودش 2 فرزندانش را نجات داد+ عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

مادر دو کودکی که برای نجات جان فرزندانش در حادثه تیراندازی دبستان راب در تگزاس آمریکا ، وارد مدرسه شده بود، اظهار کرد پلیس او را تهدید کرده که صلاحیت لازم برای صحبت کردن درباره حادثه را ندارد.

آنجلی گومزدر گفتگو با سی بی اس اظهار کرد وقتی با تعلل پلیس در مواجهه با حادثه تیراندازی روبرو شده، تصمیم گرفته برای نجات جان دو فرزند دانش آموز خود، وارد مدرسه شود.

این مادر افزود: هنگامی که به مدرسه رسیدم، تیراندازی در جریان بود و چند مامور مسلح پلیس نیز تنها بیرون مدرسه ایستاده بودند و کاری نمی کردند. من شروع به فریاد کشیدن و جیغ زدن کردم تا این ماموران وارد مدرسه شوند و بچه ها را نجات دهند اما آنها این کار را نکردند و به جای توجه به نجات جان بچه ها، در حال کنترل والدین بودند. در همین حال یک افسر پلیس به من دستبند زد و گفت من را به اتهام ایجاد اختلال در صحنه حادثه دستگیر می کند.

براساس این گزارش، وی موفق به باز کردن دستان خود شده و با پریدن از روی حصارهای امنیتی وارد مدرسه شده و دو پسر خود را از کلاس دیگری بیرون آورده است.

وی با اشاره به اینکه، پس از صحبت انتقادی از عملکرد پلیس هنگام این حادثه، از سوی پلیس تهدید شده، خاطرنشان کرد پلیس او را تهدید به دستگیری کرده و گفته صلاحیت لازم برای صحبت کردن درباره حادثه را ندارد و حرف های او منع قانونی دارد.

این اظهارات در حالی مطرح شد که بسیاری از والدین و بستگان کودکان این مدرسه، پس از حادثه از عملکرد پلیس هنگام این حادثه انتقاد کرده و معتقد هستند که پلیس در انجام وظایف خود قصور کرده است.

حدود دو هفته پیش، فرد مسلحی به نام سالوادور راموس، وارد مدرسه راب در تگزاس شد و 19 دانش آموز و 2 معلم این مدرسه را کشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۴۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان