//
کدخبر: ۳۴۲۰۴۶ //

تصادف پژو و سمند در «دیر» یک کشته و ۸ مصدوم برجای گذاشت

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر گفت: تصادف پژو ۴۰۵ و سمند در محور دوراهک به آبدان روبروی روستای گشتی یک کشته و هشت مصدوم برجای گذاشت.

تصادف پژو و سمند در «دیر» یک کشته و 8 مصدوم برجای گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین ناظمیان‌پور مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر، اظهار داشت: ساعت ۲۰ و ۳۳ دقیقه شب گذشته با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو و سمند در محور دوراهک به آبدان روبروی روستای گشتی بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیّر، دوراهک، آبدان و پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر جاشک به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه یک دختر بچه چهار ساله به دلیل شدت صدمات وارده در دم فوت کرد و سه خانم ۶۰ ، ۴۵ و ۱۸ ساله و یک نفر آقای ۴۵ ساله پس از ارائه خدمات اولیه درمانی توسط تیم اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان منتقل شدند.

مسؤول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر اضافه کرد: سه مصدوم دیگر که خانم‌هایی با سن ۴۵ ، ۱۷ و ۸ ساله بودند با انتقال به مرکز خدمات جامع سلامت آبدان توسط پزشک معاینه و ارائه خدمات اولیه پزشکی با توجه به صدمات وارده به ناحیه سینه، سر و پا و احتمال شکستگی به بیمارستان امام خمین (ره) اعزام شدند. راننده ۳۷ ساله سمند نیز با رضایت شخصی حاضر به اعزام با آمبولانس نشد.

ناظمیان‌پور با بیان اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است گفت: شهرستان دیر دارای پنج پایگاه فوریت‌های پزشکی دیّر، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک می‌باشد که آماده ارایه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۰۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان