//
کدخبر: ۳۴۱۱۹۰ //
رئیس جمعیت هلال احمر علی آبادکتول اعلام کرد :

۲فوتی و مصدوم در تصادف پژو ۴۰۵ با تیر چراغ برق

ایسنا/گلستان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان علی آباد کتول از فوت یک نفر و مصدومیت همراه وی در تصادف خودروی پژو با تیر چراغ برق در این شهرستان خبر داد.

2فوتی و مصدوم در تصادف پژو 405 با تیر چراغ برق
به گزارش فرتاک نیوز،

ربیع الله افشانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه عصر امروز گزارش یک تصادف بین خودروی پژو 405 با تیر برق به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان (EOC) واصل شد، اظهار کرد: انحراف و برخورد این خودرو با تیر چراغ برق در محور علی آباد کتول به خان ببین حدفاصل زیرگذر پیچک محله رخ داده است.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از وصول گزارش نیروهای پایگاه زرین گل جمعیت هلال احمر علی آباد کتولدر قالب دو تیم عملیاتی در ساعت 16 و 24 دقیقه عازم محل حادثه می شوند، افزود: چهار نفر از نیروهای جمعیت در این عملیات به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات به کارگیری شدند.

62184020

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان علی آبادکتول با تاکید بر اینکه در این حادثه دو نفر دچار سانحه شده بودند، خاطرنشان کرد: بر اثر این سانحه یک نفر مصدوم و یک نفر نیز جان خود را در همان محل سانحه از دست می دهد که توسط ست نجات رهاسازی شده و در کیسه جسد تحویل نیروهای انتظامی شد.

افشانی ساعت پایان عملیات را 17 و 30 دقیقه اعلام کرد و گفت: امیدواریم با رعایت نکات ایمنی و توجه رانندگان عزیز به خطرات جاده دیگر هیچ وقت شاهد چنین سوانح دردناکی نباشیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان