//
کدخبر: ۲۸۲۰۹۳ //

تجاوز به زن تهرانی از سوی شرخر شهرستانی

2 شرخر با سفر به تهران زن تهرانی را در غرب تهران هدف زورگیری خشن و آزار و اذیت قرار دادند.

تجاوز به زن تهرانی از سوی شرخر شهرستانی

چندی قبل زن جوانی با حضور در اداره پلیس ادعا کرد که در دام 2 زورگیر شیطانی قرار گرفته و دزدان پس از آزار و اذیت و سرقت طلا و پول هایش در اتوبان های جنوب تهران رهایش کرده اند.

بدین ترتیب با دستور بازپرس واحدی تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این زورگیری وحشت آور وارد عمل شدند.

زن جوان در تحقیقات ابتدایی به ماموران گفت: از محل کارم در غرب تهران خارج شدم و منتظر تاکسی بودم که خودروی پرایدی جلوی پایم توقف کرد و با توجه به اینکه یک جوان در صندلی عقب نشسته بود فکر می کردم که راننده مسافرکش است به همین خاطر سوار بر خودروی پراید شدم.

آزار و اذیت زن تهرانی

زن جوان در ادامه گفت: هنوز مسیری را نگذرانده بودیم که پسر جوان که در صندلی عقب بود چاقویی روی پهلویم گذاشت و همزمان درهای خودرو قفل شد و با تهدید به مرگ خواستند تا طلا، پول و گوشی موبایلم را در اختیارشان قرار دهم. ترسیده بودم و هرچه داشتم در اختیارشان قرار دادم و آنها داخل خودرو مورد آزار و اذیت قرار دادند و در حالیکه مرا هدف کتک هایشان قرار داده بودند در یکی از اتوبان های جنوب تهران مرا از خودرو به بیرون پرت کردند.

پایان+زندگی+پنهانی+زورگیر+380+میلیونی

وی افزود: زخمی بودم و از راننده های خودروهای عبوری کمک خواستم که مرد جوانی مرا سوار بر خودرویش کرد و به کلانتری رساند.

چهره نگاری سارق حرفه ای

کارآگاهان در این مرحله به کمک زن جوان عکس چهره نگاری شده یکی از سارقان را به دست آوردند و با مراجعه به آلبوم مجرمان سابقه دار متهمی که مجید نام داشت هدف شناسایی قرار گرفت و در بررسی ها مشخص شد مجید که اهل یکی از شهرهای غربی کشور است به جرم سرقت لوازم داخل خودرو دستگیر شده است.

همین کافی بود تا با هماهنگی مقام قضایی مجید از زندان به تهران منتقل شود و سوابق مجید نشان از آن دارد که او بارها به خاطر سرقت به زندان افتاده است و به صورت باندی یا تک نفره دست به سرقت زده است و اهل تهران نیست.

شرخری که سارق شد

مجید در پلیس آگاهی تهران به ماموران گفت: چندی قبل از زندان آزاد شدم و دنبال کار بودم و قصد داشتم دوباره دزدی کنم که یکی از دوستانم به سراغم آمد و پیشنهاد داد که به تازگی در کار شرخر یا نقد کردن چک مشغول شده و پول خوبی به دست می آورد و از من خواست با توجه به اینکه تازگی از زندان آزاد شدم در این کار مشغول نشوم چون اگر دزدی کنم زود دستگیر می شوم.

وی افزود: پیشنهاد دوستم را پذیرفتم و بعد از مدتی چک یک میلیاردی به دستم رسید که برای نقد کردنش باید به تهران می آمدم و درقبال نقد کردن آن 100 میلیون تومان به دست می آوردیم که با دوستم به تهران آمدیم و تصمیم گرفتیم به یک مسافرخانه برویم که در غرب تهران با زن جوان روبرو شدیم که طلاهای زیادی داشت و گوشی موبایل گرانقیمتی دستش بود که برق طلاهایش ما را وسوسه کرد و در همان لحظه تصمیم به سرقت گرفتیم.

مجید ادامه داد: در همان صحنه با خودمان گفتیم تا تهران آمدیم یک سرقت انجام دهیم و به شهرمان بازگردیم که همدستم خیلی زود به صندلی عقب رفت و پس از سوار کردن زن جوان سناریوی سرقت را به اجرا گذاشتیم و بعد از آن نیز به شهرمان بازگشتیم.

این مرد عنوان کرد: وقتی به شهرمان رفتیم تصمیم گرفتم از یک خودرو سرقت کنم که در همان صحنه خودروی گشت پلیس مرا مشاهده کرد و دستگیر شدم و از همدستم هیچ اطلاعی ندارم.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر دراختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارد

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۰۹۳ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    سلام بسیار وقیهانه است؟
    اما دوست عزیز این تیتر شما تحرییک کننده و نياد پسرستانه و در مسیر ایجاد طبقه تهرانی ، شهرستانی تعریف می گردد... صرورتی در ارائه ملیت شخص در تیتر به نظر نمی رسید.

  • حسین برزکار

    سلام، سازمان تامین اجتماعی حق وحقوق ما افراد بازنشسته که با شرایط سخت و زیان آور بازنشسته شده ایم در محاسبه و پرداخت کنید ممنون

  • حسین برزکار

    سلام، سازمان تامین اجتماعی حق وحقوق ما افراد بازنشسته که با شرایط سخت و زیان آور بازنشسته شده ایم در محاسبه و پرداخت کنید ممنون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان