//
کدخبر: ۲۸۱۹۴۵ //

تجاوز به رویا توسط شوهر خواهر/ جنون شهوت از او یک قاتل ساخت !

فرتاک نیوز؛ شوهر پروین با موبایل او به عروسشان پیامک داد و رویا را به خلوتی اش کشاند.او بعد از آزار رویا او را کشت و برادرزنش را هم به قرار قتل کشاند.

تجاوز به رویا توسط شوهر خواهر/ جنون شهوت از او یک قاتل ساخت !

رسیدگی به این پرونده از خرداد سال ۹۷ به‌ دنبال کشف جسد زن جوانی به‌ نام رؤیا در خانه خواهرشوهرش در کرج آغاز شد.

به گزارش فرتاک نیوز، وقتی بازپرس کشیک قتل در محل جنایت حضور یافت، خواهر شوهر مقتول گفت: من خانه نبودم. وقتی رسیدم با جسد رؤیا روبه‌رو شدم شوکه شدم و نمی‌دانم او در خانه ما چه می‌کرد و چرا مرده است؟

با دستور انتقال جسد زن جوان به پزشکی قانونی، علت مرگ این زن خفگی اعلام شد اما کارشناسان دریافتند قبل از قتل به زن جوان تعرض نیز شده است. در حالی که تحقیقات در این پرونده ادامه داشت، کارآگاهان جسد شوهر مقتول را نیز در بیابان‌های اطراف هشتگرد پیدا کردند. فرهاد ۳۲ساله بر اثر ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده و جسدش در ۲۰ کیلومتری هشتگرد رها شده بود.

پلیس برای افشای راز قتل این زن و شوهر تحقیقات جنایی را آغاز کرد و با کنترل خط تلفن همراه مقتولان دریافت خواهرشوهر رؤیا شب قبل از قتل به او پیامک داده و خواسته تا فردا به خانه‌اش برود تا با هم به خرید بروند. بدین ترتیب کارآگاهان به بازجویی از «پروین»؛ خواهر شوهر مقتول پرداختند اما زن جوان از ارسال چنین پیامکی اظهار بی‌اطلاعی کرد و مدعی شد اصلاً چنین پیامکی به زن برادر خود ارسال نکرده است. او احتمال داد شوهرش این پیامک را زمانی که گوشی وی در اختیارش بوده، ارسال کرده باشد.

مسعود، داماد خانواده خیلی زود تحت بازجویی قرار گرفت اما منکر اطلاع از قتل‌ها شد. با این حال پلیس که به وی ظنین بود، به بازجویی ادامه داد تا اینکه لب به اعتراف گشود. متهم در شرح ماجرا گفت: من از رؤیا خوشم می‌آمد. وقتی همسرم گوشی‌اش را به من داده بود تا برنامه‌ای برایش نصب کنم، از فرصت استفاده کردم و با گوشی اش پیامکی برای همسر برادرش فرستادم و از او خواستم به خانه ما بیاید تا برای خرید به بازار برویم او هم قبول کرد.

من سر ساعت مقرر همسرم را از خانه بیرون فرستادم و بعد خودم منتظر رؤیا ماندم. شوهرش او را به خانه ما رساند و رفت. وقتی رؤیا وارد خانه شد، از پشت او را گرفتم و نقشه شیطانی‌ام را اجرا کردم. بعد هم از ترس او را خفه کردم. چون می‌دانستم برادرزنم به ماجرا مشکوک می‌شود، به او تلفن کردم و گفتم من هشتگرد هستم و ماشینم خراب شده و نیاز به کمک دارم و او را با این نقشه به ۲۰ کیلومتری هشتگرد کشاندم و همانجا او را هم کشتم. بعد به خانه برگشتم تا جسد رؤیا را به بیرون منتقل کنم که متوجه شدم همسرم به خانه آمده و با دیدن جسد به پلیس خبر داده است.

در دادگاه چه گذشت؟

این متهم در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی رنجبر فیروزه‌ای و با حضور قاضی قیومی مستشار دادگاه پای میز محاکمه ایستاد. قضات در دو جلسه جداگانه به اتهام قتل و تجاوز وی که البته جلسه دوم غیرعلنی برگزار شد، رسیدگی کردند. در جلسه اول اولیای دم هر دو مقتول خواستار قصاص متهم شدند. سپس متهم پشت میز محاکمه ایستاد و در حالی که اتهام خود را قبول داشت، گفت: من اتهام‌هایم را قبول دارم، اما دچار وسوسه شدم و به‌ خاطر یک هوس دو نفر را کشتم. من 5 سال بود که ازدواج کرده بودم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که این فکر پلید به‌جانم افتاد. هیچ دفاعی ندارم و خودم را مستحق مرگ می‌دانم.

پس‌از اظهارات متهم، قضات دادگاه ختم جلسه را اعلام کردند. هیأت قضایی پس‌از پایان جلسه دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند و متهم را به اتهام دو فقره قتل عمد به دو بار قصاص و به اتهام تعرض به اعدام محکوم کردند.

این مرد جنایتکار سرانجام سحرگاه دیروز با حضور قاضی نریمانی، رئیس شعبه ششم اجرای احکام استان البرز و مسئولان زندان و اولیای دم به دار مجازات آویخته شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۹۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان