//
کدخبر: ۲۸۱۹۳۴ //

تجاوز وحشیانه ۸ ساعته به منشی جوان در ماشین! + عکس

پسری که از سوی دختری به تعرض 8 ساعته و فیلم‌برداری از او متهم شده است، ادعا کرد چنین کاری نکرده است و دختر شاکی همدستی دارد و آن‌ها با هم نقشه اخاذی از وی را کشیده‌اند.

تجاوز وحشیانه ۸ ساعته به منشی جوان در ماشین! + عکس

گزارش پلیس محلی حاکی از آن است که چندی پیش زن جوانی که برای مصاحبه شغلی و برای استخدام منشی به سراغ متهم که رئیس یک شرکت تجاری بود رفته به اجبار مورد آزار و اذیت جنسی متهم قرار گرفته و وادار به رابطه جنسی شده است.

ویدیویی که از این اتفاق در رسانه های خارجی به انتشار گذاشته شد فیلم دوربین مداربسته را نشان می دهد که متهم با کشاندن قربانی به داخل ماشین او را وادار به همخوابی می کند.

photo_۲۰۲۰-۱۰-۰۵_۲۱-۵۰-۳۹

زن جوان که پس از تجاوز به اداره پلیس مراجعه کرده بود با اعلام آزار جنسی مدعی شد که متهم حین مصاحبه برای منشی گری او را مورد دست درازی قرار داد اما پس از این که با مقاومت وی رو به رو شد تا در پارکینگ شرکت مورد تهدید قرار گرفت و پس از ربوده شدن مجبور به رابطه نامشروع شد.

در حال حاضر مجرم در زندان است تا به زودی جلسه دادگاهی اش برگزار شود

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۹۳۴ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    سلام چرا مجلسی ها همه پیر وجوانان همه بی کار انها باید باز نشسته شوند وجوانان کار داشته باشن وسن انها همه بالای ۷۰ هستن وحقوق عالی می گیرن وجوانان در به در دنبال کار خدایا به فریاد مان برس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان