//
کدخبر: ۲۰۱۷۲۱ //

دستگیری باند سارقان موتورسیکلت‌های گران قیمت در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند سارقان موتورسیکلت‌های گران قیمت و کشف ۷ دستگاه موتورسیکلت در این استان خبر داد.

دستگیری باند سارقان موتورسیکلت‌های گران قیمت در همدان
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ رضا زارعی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت‌های موتورسیکلت در معابر شهر همدان در طول یک ماه اخیر موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی، بکارگیری شگردهای خاص پلیسی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مدار بسته در معابر مشخص شد سارقان غیر بومی و از ساکنان یکی از شهرستان‌های همجوار هستند.

سرهنگ زارعی ادامه داد: طی بررسی‌های بعدی معلوم شد سارقان در ساعات پایانی روز به همراه یک دستگاه خودروی سواری پراید برای سرقت به شهر همدان مراجعه و پس از پرسه زنی در مناطق خلوت و کم تردد نسبت به شناسایی موتور سیکلت های مدل بالا و فاقد سیستم ایمنی در جلوی درب منازل و معابر اقدام و سپس آنها را سرقت می‌کنند.

سرهنگ زارعی اظهار داشت: با استعلام از سامانه پلیس پلاک خودروی سارقان استخراج و با رصد اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های هوشمند این خودرو متوقف و در تحقیقات مشخص شد متعلق به فردی است که در سرقت‌ها با یکی از دوستانش حضور داشته که همدست او نیز در یک عملیات دقیق و ضربتی شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به سرقت ۷ دستگاه موتورسیکلت از شهر همدان اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: با راهنمایی متهمان محل‌های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و موتورسیکلت‌های مسروقه کشف و تحویل آنان شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۷۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان