//
کدخبر: ۱۷۷۱۲۹ //

محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ فروردین در همدان اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان همدان از اعلام محدودیت‌های ترافیکی در روز ۱۳ فروردین خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ فروردین در همدان اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی فکری،  با اشاره به فرارسیدن روز طبیعت، تأمین ایمنی عبور و مرور، ایجاد ترافیک روان و محدودیت‌های ترافیکی، اظهار داشت: از ساعت 19 روز طبیعت، تردد کلیه خودروها از میدان قائم به سمت بلوار کولاب و محور گنجنامه ممنوع است.

وی با بیان اینکه ازساعت 14 روز طبیعت مسیر تقاطع پژوهش به سمت  بلوار شهید فهمیده و میدان قائم یک طرفه خواهد شد، گفت: از ساعت 14 همچنین، مسیر میدان قائم به سمت انتهای  بلوار ارم یک طرفه خواهد شد و مسیر انتهای بلوار ارم به سمت تقاطع سعیدیه به صورت یک طرفه است.

رئیس پلیس راهور استان همدان بیان کرد: همچنین تمام خودروهایی که از گنجنامه و یا تقاطع پژوهش وارد میدان قائم می‎شوند، باید از سمت انتهای بلوار ارم و تقاطع سعیدیه خارج شوند.

وی افزود:  از تردد موتورسواران دارای حرکات مخاطره‌آمیز، فاقد کلاه ایمنی برای راکب و سرنشین، حامل بار و یا سرنشین غیر متعارف در سطح معابر جلوگیری و موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود.

فکری با توصیه به رانندگان وانت بارها، کامیونت‌ها و ماشین‌های سنگین ، تصریح کرد: این رانندگان از حمل مسافر در قسمت بار خودداری کنند، در صورت مشاهده این موارد ضمن اعمال قانون، از ادامه مسیر آنها جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان همدان با اشاره به عبور کامیون و خودروهای سنگین و نیمه سنگین در مناطق شهری و مناطق گردشگری و تفریحی، ابراز کرد: این محدودیت‌ها به ویژه در مسیر تقاطع پژوهش، محور گنجنامه، بلوار ارم، بلوار سعیدیه، تقاطع سعیدیه، جاده کیشین و ابرو و جاده حیدره و بالعکس از ساعت 8 تا 23 روز طبیعت ممنوع است.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان به منظور جلوگیری از وقوع حوادث جانی و ترافیک روان از برپا کردن چادر و یا نشستن در سطح سواره‌روها، خودداری کنند، اظهار داشت: شهروندان  از پارک خودرو در محل‌هایی که سبب ایجاد سد معبر می‌شود، خودداری کنند.

فکری گفت: شهروندان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، همکاری با مأموران راهنمایی و رانندگی و استفاده از مسیرهای جایگزین، پلیس را در اجرای هرچه بهتر طرح ترافیکی روز سیزدهم فروردین یاری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۱۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان