//
کدخبر: ۱۷۶۹۹۷ //

هیچ مسیر درون شهری در استان کرمانشاه مسدود نیست

جانشین رئیس پلیس راهور استان گفت: علی رغم بارش های صورت گرفته، با مدیریت مسئولان و همراهی مردم خوشبختانه تردد در تمامی راه های درون شهری کرمانشاه و سایر شهرستان ها جریان داشته و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

هیچ مسیر درون شهری در استان کرمانشاه مسدود نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ «اردشیر ماسوری» در خصوص آخرین وضعیت راه‌های شهری استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علی رغم بارش‌های صورت گرفته که از شب گذشته در نقاط مختلف استان آغاز شده و به تناوب نیز ادامه دارد، هیچ کدام از جاده‌ها و راه‌های درون شهری مسدود نشده است.

وی ادامه داد: در برخی خیابان‌های درون شهری مقداری آبگرفتگی گزارش شده اما در حدی نیست که مانع تردد خودروها شود و پلیس برای بستن خیابان اقدام کند.

سرهنگ ماسوری تصریح کرد: همکاران پلیس راهور به دنبال احتمال وقوع سیلاب، به صورت گسترده در خیابان‌ها و به منظور روان سازی بار ترافیکی حضور دارند.

جانشین رئیس پلیس راهور استان همچنین از شهروندان خواست حتی الامکان طی امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه) از ترددهای غیرضروری با خودرو اجتناب کنند.

وی در پایان اظهار داشت: هر کدام از شهروندان که به کمک پلیس راهور نیاز داشت علاوه بر شماره 110 می تواند با شماره 120 نیز تماس حاصل کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۹۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان