//
کدخبر: ۱۴۹۴۰۳ //

پوتین: هیچ پیش شرطی برای دیدار با ترامپ ندارم!

رئیس جمهور روسیه با اشاره به اختلاف دیدگاه و مواضع خود با همتای آمریکایی اش در مورد قضیه «تنگه کرچ» گفت که برای دیدار احتمالی و آتی با ترامپ هیچگونه پیش شرطی تعیین نمی کند.

پوتین: هیچ پیش شرطی برای دیدار با ترامپ ندارم!
به گزارش فرتاک نیوز،

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در یک کنفرانس خبری پیرامون قضیه تنگه کرچ گفت که ترامپ دیدگاه شخصی خود را در مورد این رویداد دارد- کاملاً متفاوت با موضع روسیه است- و افزود که وی موضع روسیه را به اطلاع رئیس جمهور آمریکا رسانده است.

پوتین در ادامه ابراز امیدواری کرد که دیدار با ترامپ در هر زمان که طرف آمریکایی آماده باشد، برگزار شود و تأکید کرد که برای دیدار احتمالی خود با ترامپ هیچگونه پیش شرطی تعیین نمی کند.

رئیس جمهور روسیه پیرامون روابط روسیه و انگلیس گفت که مقامات لندن برای جلب آرای رأی دهندگان، روسیه را با یک سازمان تروریستی مقایسه می کنند. وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که مسکو و لندن هر چه زودتر بتوانند مسیری مثبت برای توسعه روابط دوجانبه تنظیم نمایند.

این در حالی است که مایک پمپئو، وزیرخارجه آمریکا در واکنش به لغو دیدار دونالد ترامپ و ولادیمیرپوتین در حاشیه نشست گروه ۲۰ در آرژانتین گفته بود که لغو این دیدار فقط بدلیل اختلافات بر سر اوکراین بوده است.

پمپئو در گفتگو با سی ان ان مدعی شد که ترامپ دیدار با پوتین را لغو کرد چون معتقد است که رفتار روس‌ها در تنگه کرچ در مرز با اوکراین بر خلاف قوانین و نقض حقوق بین‌الملل است.

ترامپ پیش از سفر به آرژانتین برای شرکت در نشست گروه ۲۰ اعلام کرده بود که این سفر فرصت خوبی برای دیدار با همتای روس خود، پوتین است؛ اما وقتی به آرژانتین رسید در جمع خبرنگاران از لغو این دیدار خبر داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۴۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان