//
کدخبر: ۱۱۳۴۰۴ //

هیسپان تی وی یاد و خاطره «چاوز» را زنده می کند

ویژه برنامه «مصاحبه اختصاصی» هیسپان تی وی که با مقامات بلندپایه در سطح دنیا گفت و گوی اختصاصی دارد؛ این بار میزبان برادر «هوگو چاوز» رئیس جمهور سابق ونزوئلاست تا درباره خاطرات و عملکرد سیاسی چاوز برای بینندگان بگوید.

هیسپان تی وی یاد و خاطره «چاوز» را زنده می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، برنامه «مصاحبه اختصاصی» یکی از ویژه برنامه های هیسپان تی وی است که در قالب گفت و گو محور با مقامات بلندپایه در سطح دنیا به خصوص کشورهای آمریکای لاتین مصاحبه می کند و به دلیل تفاوت زاویه نگاه و طرح بی پرده و اقعگرایانه نظرات فعالان سیاسی و اجتماعی و ... مهم آمریکای لاتین و جذابیت موضوع، مخاطبان فراوانی دارد.

«مصاحبه اختصاصی» این بار میزبان «ادان چاوز» (Adán Chávez) برادر بزرگتر هوگو چاوز که مقامی سیاسی و مسئول موسسه مطالعات عالی درباره تفکر هوگو چاوز است، گفت و گو کرده تا خاطرات و عملکرد سیاسی رئیس جمهور سابق ونزوئلا را برای مخاطبان بازگو کند.

هوگو چاوز، که شصت و چهارمین رئیس جمهور ونزوئلا بود، به خاطر سیاست های سوسیال دموکراتیک و ضدیتش با سیاست خارجی ایالات متحده آمریکا و حمایت از مواضع ایران و فلسطین، مشهور بود. وی که در سال 1998 به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود، در انتخابات سال 2012 نیز برای چهارمین بار به پیروزی می رسد ولی به علت بیماری سرطان در سن 58 سالگی و در سال 2013 درگذشت.

ویژه برنامه «مصاحبه اختصاصی» محصول واحد برنامه های هیسپان تی وی، در قالبی گفت و گو محور و در مدت زمان 25 دقیقه پنج شنبه 4 مرداد ماه ساعت 5:30 به وقت تهران به روی آنتن هیسپان تی وی می رود و تکرار این برنامه ساعت 14:30 پنج شنبه و 10:00 روز جمعه خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۳۴۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان