//
کدخبر: ۱۱۲۲۷۸ //
موراس و سیمینی مستند جدید هیسپان تی وی را می سازند:

لابی اسرائیلی در مقابل رسانه های آرژانتین و شیلی

لابی قدرتمند اسرائیل در آرژانتین و شیلی با هر برنامه رسانه ای که علیه رژیم اسرائیل باشد مقابله می کند، حتی اگر کار به تعطیلی آن برنامه یا شبکه کشیده شود. هیسپان تی وی در مستندی به سراغ این موضوع رفته و سعی دارد شیوع گسترده صهیونیسم در رسانه های آرژانتین و شیلی بر اذهان عمومی مردم را در این اثر توضیح دهد.

 لابی اسرائیلی در مقابل رسانه های آرژانتین و شیلی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، بر اساس اطلاعات جدید سازمان های DDHH(حقوق بشر) نقش اتاق بازرگانی آرژانتین-اسرائیل، وزیر امنیت این کشور و همسرش، معاون رئیس جمهور و رئیس موزه هولوکاست، دبیر حقوق بشر و انجمنی آلمانی در خصوص همکاری با اسرائیل جهت رسیدن به اهداف خود در کشورهای آرژانتین و شیلی دنبال می شود.

این مستند در پی آن است تا نشان دهد که فساد سازمان DAIA ، اصلی ترین سازمان صهیونیستی در آرژانتین و آزار و اذیت جامعه فلسطینیانِ در تبعید، از نمونه مواردی است که پخش آن از تلویزیون آرژانتین منع شده است.

در ادامه این مستند با مدیر کانال TLV1 آرژانتین که به علت محکوم کردن جنایات ضد بشری اسرائیل توسط DAIA (اصلی ترین سازمان صهیونیستی در آرژانتین) تحت محاکمه است و مقامات فدراسیون فلسطین در شیلی مصاحبه خواهد شد.

مستند «دیکتاتوری خاموش: هژمونی صهیونیست» به تهیه کنندگی پاتریکو سیمینی و نیکولاس موراس

(به صورت مشترک)(Nicolás Morás& Patricio Simini) در شبکه هیسپان تی وی مراحل ساخت خود را سپری می کند تا به آنتن پخش این شبکه اسپانیایی زبان برسد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۲۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان