//
کدخبر: ۱۱۱۴۲۵ //
جدیدترین مستند هیسپان تی وی؛

کیمبرلی آرمنگول و «استراتژی فراموشی» در مکزیک

عدم کارایی و پاسخگویی به مردم از طرف سیستم قضایی مکزیک، سوژه تولید مستندی در شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی است که به زودی مراحل ساخت خود را آغاز می کند.

کیمبرلی آرمنگول و «استراتژی فراموشی»  در مکزیک
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، کیمبرلی آرمنگول، تهیه کننده این مستند، پرونده دانش آموزان ناپدید شده در منطقه آیوتزیناپا ( Ayotzinapa ) را که به نمادی از عدم پاسخگویی دستگاه قضایی مکزیک به مردم تبدیل شده است، محور جدیدترین مستند خود قرار داده تا به این بهانه بررسی عمیق تری نسبت به فساد موجود در سیستم قضایی انجام دهد. به اعتقاد آرمنگول، پرونده دانش آموزان ناپدید شده، نشان دهنده این است که چگونه استراتژی فراموشی در دستگاه دولتی مکزیک با عدم کارایی و فقدان روند قانونی و نقض جدی حقوق بشر، توضیحی دراین موارد نمی دهد.

بر اساس گزارش مرکز اطلاعات افراد ناپدید شده (RNPED) تا 30 آوریل 2018، 37 هزار و 435 مورد از افراد گمشده در این مرکز ثبت شده اند. اما بازهم تعداد این افراد نامشخص است چرا که این مرکز اجازه تحلیل و بررسی این آمار را نمی دهد. استراتژی دولت مکزیک در این خصوص، آرام، ساکت و خسته کردن مردمی است که در پی افراد گم شده خود هستند.

مستند «استراتژی فراموشی» به تهیه کنندگی کیمبرلی آرمنگول Kimberly Armengol به زودی مراحل ساخت خود را در مکزیک آغاز می کند تا به پخش از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی برسد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۱۴۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان