//
کدخبر: ۳۴۳۹۲۶ //

نشست فرمانده انتظامی با بزرگان،معتمدین و ریش سفیدان چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در دیدار با،معتمدین و ریش سفیدان شهرستان گفت: معتمدین وبزرگان نقش مهمی در حل مشکلات وایحاد امنیت دارند .

نشست فرمانده انتظامی با بزرگان،معتمدین و ریش سفیدان  چرداول

به گزارش فرتاک نیوز ، سرهنگ مظفر مهدیخانی در این نشست، سران بزرگان و معتمدین محلی را بازوی قوی و توانمند پلیس در محلات معرفی کرد و گفت: معتمدین محلی و ریش سفیدان می توانند نقش مهمی را در مسائل قومی و قبیله ای ایفا کنند و تعامل نیروهای انتظامی و امنیتی با این گروه می تواند نقش کلیدی و راهبردی در امنیت شهرستان و جلوگیری از وقوع جرایم داشته باشد.

وی در ادمه افزود: امنیت یک محصول اجتماعی است که با مشارکت و هماهنگی همه سازمان ها و نهادها حاصل می شود و پلیس نیز حافظ و ناظر امنیت است و در هر جایی که مردم مشارکت داده شوند آن سازمان در ماموریت های خود موفق خواهد بود.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم است و هر گونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی با قاطعیت برخورد می کند و شاهد این ادعا شهدایی است که روزانه ناجا تقدیم میهن اسلامی می کند و ریش سفیدان و سران طوایف نیز همواره می توانند یاری گر پلیس باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول ضمن تقدیر از تعامل بزرگان وریش سفیدان در اجرای ماموریت های پلیس خاطرنشان ساخت: می بایست از وجود این افراد در جامعه به عنوان پشتوانه ای محکم مردمی استفاده کرد

سرهنگ مهدیخانی گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری شهروندان شهرستان ، ۵۰۰۰ هزار  تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار کردند و پلیس پیگری لازم را درخصوص تماس های انجام داده است

وی گفت: درطول یکسال گذشته با کاهش جرایم سرقت وبرخورد قاطع قانونی با اراذل واوباش امنیت مطلوب درسطح شهرستان برقرارگریده است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۹۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان