//
کدخبر: ۳۱۴۹۲۱ //

دستگیری قاتل فراری در اسلامشهر طی ۷۲ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: قاتل فراری با اقدام سریع ماموران نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر ظرف ۷۲ ساعت دستگیر شد.

دستگیری قاتل فراری در اسلامشهر طی ۷۲ ساعت

سرهنگ علی کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ظهر امروز، اظهار کرد: در پی گزارش رسیده از کلانتری ۱۶ موسی آباد ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد مورخ ۲۷ خرداد ماه، جسد جوان حدود ۲۱ ساله در مقابل ساختمان شهرداری منطقه ۱ اسلامشهر واقع در شهرک توحید، بلافاصله تیمی متشکل از رئیس پلیس آگاهی و عوامل تحت امر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به موقع ماموران انتظامی در محل، با پیکر بی‌جان جوان حدود ۲۱ ساله ای روبرو شده و تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی آغاز و با توجه به تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مدار بسته موجود در محل تصویر قاتل به دست آمد و پس از شناسایی هویت قاتل به نام ا- م  ۲۱ ساله، اقدامات لازم جهت دستگیری وی آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با تاکید بر ایجاد امنیت در منطقه، بیان کرد: با اخذ دستورات قضایی و به دست آوردن سرنخ هایی از محل مخفیگاه قاتل سرانجام بامداد روز گذشته پس از گذشت کمتر از ۷۲ ساعت از زمان وقوع جرم، متهم در یکی از شهرستان های اطراف دستگیر و به محل پلیس آگاهی اسلامشهر منتقل شد.

وی با اشاره به علت و جزئیات ماجرا، گفت: با تصاویر به دست آمده و اعتراف صریح متهم، این حادثه در پی خفت‌گیری مقتول از قاتل و درگیری میان این دو رخ داده که قاتل با استفاده از سلاح سرد همراه مقتول و در دفاع از خود ضرباتی را به وی وارد کرده که دردَم باعث مرگ وی شده و پس از آن از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با هشدار به افرادی که بخواهند به هر نحوی نظم و امنیت عمومی منطقه را بر هم زنند، خاطرنشان کرد: مامورین نیروی انتظامی با اقتدار در برابر هنجارشکنان ایستاده و با هماهنگی مقامات قضایی با کسانی که بخواهند با ایجاد ناامنی و وحشت در جامعه به اهداف و نیات پلید خود دست یابند، با صلابت مقابله و برخورد سختی می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۹۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان