//
کدخبر: ۳۰۵۵۰۵ //

کشف اموال مسروقه به ارزش ۶ میلیارد ریال در پردیس

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس گفت: اموال مسروقه شبکه چهار نفره سارقان منازل و محتویات خودرو به ارزش بیش از شش میلیارد ریال در پردیس کشف شد.

کشف اموال مسروقه به ارزش ۶ میلیارد ریال در پردیس

«سرهنگ بهزاد» عبدیان روز چهارشنبه گفت: سارقان منزل و محتویات خودرو در بازجویی انجام شده به ۱۲ فقره سرقت « ۲ مورد سرقت منزل و ۱۰ مورد محتویات خودرو» در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی افزود: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان، ماموران پلیس این فرماندهی، کشف اموال مسروقه را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش فرتاک نیوز، این مقام انتظامی بیان کرد: مامورین با پیگیری های انجام شده، متهمین را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد منزل متهمان شدند و ۴ نفر سارق که ۲ نفر از آنها  افراد سابقه دار بودند را دستگیر کردند.

عبدیان ادامه داد:  پرونده های مقدماتی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده و متهمین این پرونده روانه زندان شدند.

وی تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان با برهم زنندگان نظم و امنیت تعارف ندارد و با آنها در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: از شهروندان درخواست و انتظار داریم که هرگونه خبری در راستای موارد امنیتی و انتظامی را از طریق مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ ویا مراجعه به پلیس آگاهی و امنیت اطلاع رسانی کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۵۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان