//
کدخبر: ۲۳۷۵۵۲ //
جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه:

امنیت جامعه و مردم خط قرمز پلیس است

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و سربازان ولایت در نیروی انتظامی این موضوع مهم را با هیچ چیز دیگری معاوضه نمی کنند.

امنیت جامعه و مردم خط قرمز پلیس است
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "جمال سلمانی" در دیدار با امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: تامین امنیت در جامعه وظیفه ذاتی پلیس است و همه کارکنان این نهاد نظامی برای اجرای آن از جان مایه می گذارند.

وی افزود: امروز دشمنان به هر حربه ای متوسل می شوند تا بتوانند امنیت کشور و مردم را مختل و متزلزل کنند و همین وظیفه پلیس را سخت تر و حساس تر از قبل کرده است.

سرهنگ سلمانی خاطرنشان کرد: هرچند خوشبختانه با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح و انتظامی دشمنان تاکنون نتوانسته اند به اهداف نامبارک و کینه توزانه خود در قبال جمهوری اسلامی دست پیدا کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این میان کرمانشاه نیز یکی از مراکزی بوده که دشمنان همواره به دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در آن بوده اند اما به فضل الهی و با درایت بزرگان این شهر همانند ماموستا محمدی و حضور مقتدرانه نیروهای نظامی و انتظامی تیرشان به سنگ خورده است.

وی در پایان گفت: کرمانشاه با وجود مرزی بودن و تنوع اقوام امروز جزو امن ترین شهرها و مردمش جزو متحد ترین مردمان کشور محسوب می شوند و خدمتگذاران آنها در انتظامی استان نیز شبانه روز برای افزایش امنیت پایدار انها تلاش می کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۵۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان