//
کدخبر: ۳۴۲۳۳۴ //

رتبه‌ی اول شعب بانک ملی ایلام در پرداخت تسهیلات ازدواج

یاسمی رئیس امور شعب بانک ملی استان ایلام از کسب رتبه اول این بانک در کشور در زمینه پرداخت وام ازدواج خبر داد.

رتبه‌ی اول شعب بانک ملی ایلام در پرداخت تسهیلات ازدواج

به گزارش فرتاک نیوز ؛طالب یاسمی اظهار داشت: طبق آخرین آمار تا پایان بهمن ماه  سالجاری بانک ملی به ۲ هزار و ۴۲۰ نفر از جوانان هم استانی وام ازدواج با مبلغ ۲ میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال پرداخت کرده است که در این مورد در کشور و در استان دارای رتبه نخست هستیم.

یاسمی افزود: حمایت از تولید از احداث تا بهره برداری و تامین سرمایه در گردش کارگاه‌ها و کارخانه‌های استان از اهداف اصلی بانک ملی است و در این زمینه در سال اخیر مواردی، چون کارخانه اسید ایوان با ۶۱ نفر اشتغال، شرکت فولاد سبک سازه با ۴۰ نفر اشتغال، قند نرگس نگین زاگرس و... مورد حمایت بانک ملی بوده‌اند و تولید آن‌ها اکنون در مسیری خوب و سوددهی قرار گرفته است.

وی در خصوص آخرین آمار‌های پرداخت تسهیلات بانک ملی تصریح کرد: از محل تبصره ۱۶ قرض الحسنه‌ای به ۵ هزار و ۲۳۲ نفر مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۸۴ ریال که شامل ۹۳۱ نفر توسط بنیاد برکت، ۱۰۰۸ نفر توسط کمیته امداد، ۲۵۶ نفر مسکن روستایی، ۲۳۶ نفر اشتغالزایی روستایی و تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف بهزیستی و بنیاد شهید پرداخت شده است.

یاسمی در خصوص تامین دستگاه‌های پوز مورد نیاز کسب و کار‌ها در استان ایلام نیز، اضافه کرد: در شرایط تحریمی و در سال گذشته تنها ۲۰۰ دستگاه پوز برای استان تامین شد که در سال جاری تا کنون این تعداد به ۱۵۰۰ دستگاه جدید افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه عملکرد بانک‌های استان ایلام در مجموع و نسبت به سایر استان‌های کشور عالی است و بانک‌های ما در تمام زمینه‌ها پیشرو هستند، تاکید کرد: در پرداخت وام ازدواجی، وام ودیعه مسکن، تسهیلات تبصره ۱۸، حمایت از تولید، تبصره ۱۶ قرض‌الحسنه‌ای و... همکاران ما با سختکوشی و دغدغه توسعه استان دارای بیشترین کارایی و بیشترین آمار مثبت در کشور هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۳۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان