//
کدخبر: ۳۱۸۱۳۳ //

نشست استاندار و فرمانده سپاه خوزستان با شیوخ و بزرگان عرب

استاندار خوزستان همراه با فرمانده سپاه ولیعصر (عج) استان به مناسبت عید قربان و دهه ولایت و امامت با جمعی ازشیوخ و بزرگان عشایر عرب استان دیدار و گفت و گو کردند.

نشست استاندار و فرمانده سپاه خوزستان با شیوخ و بزرگان عرب
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان ، در این نشست صیمانه ابتدا تعدادی از شیوخ عرب به بیان مشکلات و دغدغه های روز استان و کاستی ها و نارسایی های مختلف در حوزه های زیرساختی و اشتغال پرداختند. 
در ادامه استاندار خوزستان با تشریح پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته برای کاهش مشکلات کشاورزان، دامداران و روستاهای دچار تنش آبی استان گفت: اعتباری  حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال برای پرداخت خسارت کشاورزان و دامداران، انجام پروژه های ضربتی برای آبرسانی و تامین تانکرهای متعدد در نظر گرفته شده است. 
قاسم سلیمانی دشتکی افزود: با مصوبه دولت این اعتبار به صورت صد در صدی تخصیص خواهد یافت و ۵۰ درصد از این رقم که حدود ۶هزار میلیارد ریال است روز دوشنبه هفته آینده به صورت نقد واریز خواهد شد. 
استاندار خوزستان بیان کرد: همچنین اقدامات اضطراری برای مرطوب سازی کانال ها و انهار مختلف صورت گرفته است و در زمینه شبکه فاضلاب و روان آب ها نیز با پیگیری که شده ۵۰ میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی جذب شده است. 
سلیمانی اظهار داشت : در وقایع روزهای اخیر استان گله مندی ها و خواسته های جوانان و مردم بر حق است و دولت و نظام هم با همه توان برای کاهش آلام مردم و انجام خواسته های آنان پای کار آمده است اما انتظار است شیوخ، بزرگان و نخبگان استان جوانترها را به خویشتن داری، کنار گذاشتن احساسات کاذب و پرهیز از دنباله روی و افتادن در مسیر نقشه های شوم دشمنان 
نصیحت و ارشاد نمایند چرا که همه ما از همین نظام هستیم و نباید اجازه دهیم نظام ما آسیب ببیند. 
در ادامه فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان با تشریح اقدامات سپاه و نیروهای جهادی برای انجام پروژه های ضربتی آبرسانی و امدادرسانی به آسیب دیدگان از خشکسالی گفت: این نشست های صمیمانه میان مسئولان و مردم در سطح دنیا کم نظیر است و نشان دهنده الفت عمیق و انسجام میان اقوام و حاکمیت است و مهمترین سرمایه نظام نیز همین اعتماد و رافت اسلامی میان جامعه و مسئولان است. 
سردار حسن شاهوارپور بیان کرد: همه ما از خانواده نظام هستیم و در هر خانواده ای هم ممکن است اختلاف نظر و کاستی وجود داشته باشد اما نباید اجازه دهیم بیگانگان و دشمنان از این اختلافات درونی سواستفاده نمایند.

تابستان امسال خوزستان با تنش آبی و خشکسالی مواجه است و دامدارن و کشاورزان در این شرایط بحرانی دچار ضرر و زیان شده اند.

نگرانی مردم در پی بحران آب در استان اعتراضاتی را به همراه داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۱۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان