//
کدخبر: ۱۸۶۹۶۷ //

روحانی: تصمیم درست دولت به امنیت منطقه کمک می کند

رئیس جمهوری در دیدار با خانواده دولت از تصمیم درست مقام های دولتی گفت؛ تصمیمی که «می‌تواند برای کشور، جامعه، کشورهای همسایه و منطقه بسیار تأثیرگذار باشد» و «به صلح و امنیت در منطقه کمک کند».

روحانی: تصمیم درست دولت به امنیت منطقه کمک می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر حسن روحانی شامگاه یکشنبه در دیدار صمیمی با خانواده دولت، با اشاره به اداره کشور در شرایط سخت و در عین حال با صلح و امنیت به وسیله مسئولین و خادمان دستگاه اجرایی، گفت: تمام شئون زندگی مردم به نوعی به دولت مربوط می‌شود و تلاش کردیم (دولت) با توجه به شرایط سخت و خشکسالی‌های سال گذشته و در حد امکان کشور را به خوبی اداره کند.
رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه طرز برخورد و نقش خانواده ها در روحیه اعضای دولت با توجه به چنین شرایط مشکل و دشوار، بسیار مؤثر است، گفت:‌ خانواده اعضای دولت باید روحیه مضاعف به مسئولین دولتی بدهند تا بتوانند بار شرایط سخت و سنگین وظایف خود را با قوت به دوش بکشند.
روحانی با تأکید بر اینکه می دانیم در حال حاضر مردم در فشار سخت و سنگین زندگی هستند و باید با تمام توان برای کاستن از فشار و رنج‌ زندگی مردم بکوشیم، افزود: این مهم نیاز به فداکاری و خدمت بیشتر دارد و نحوه برخورد و ارایه خدمات به مردم بسیار مهم و تأثیرگذار است.
وی تصریح کرد: روزهای سخت کنونی امتحان بزرگ الهی برای همه ما است و باید همه مردم و مسئولین در این شرایط در پیشگاه خداوند سربلند باشیم.
رئیس جمهوری افزود: کار ما سخت‌تر از هر زمان دیگر است و سال‌های 97 و 98 جزء سخت‌ترین سال‌ها طی 40 سال گذشته بوده است و به هر مقدار که درست عمل کرده باشیم، اجر ما نیز بهترین اجرها خواهد بود.
رییس جمهوری گفت: قرابت و همدلی از مهم‌ترین فلسفه‌های افطار در ماه مبارک رمضان است.
روحانی افزود: یک تصمیم درست وزیر یا مقام دولتی می‌تواند برای همه کشور، جامعه، کشورهای همسایه و منطقه بسیار تأثیرگذار باشد و به صلح و امنیت در منطقه کمک کند.
وی ادامه داد: تصمیم مسئولین می‌تواند جامعه را به سمت برادری و یگانگی ببرد و در عین حال نیز می‌تواند خدای ناکرده مایه خسارات بسیار برای جامعه، کشور و منطقه شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۹۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان