//
کدخبر: ۳۴۱۸۳۲ //

عملیات اجرایی پتروشیمی هلیلان به زودی اجرایی می شود

استاندار ایلام گفت: عملیات اجرایی پتروشیمی هلیلان با اختصاص اعتبار اولیه ۶۰۰ میلیارد تومانی بزودی آغاز می شود

عملیات اجرایی پتروشیمی هلیلان به زودی اجرایی می شود

به گزارش فرتاک نیوز  ، حسن بهرام نیا در تداوم رایزنی های گسترده خود در مرکز، روزدوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ بعد از دیدار با گروه خیرین مرهم و جلب نظر آنان در راستای ساخت بیمارستان در استان به دیدار دکتر خرسندیان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بانک صنعت و معدن کشور رفت و پیگیر مسائل و مشکلات پیش روی پتروشیمی هلیلان شد.

استاندار ایلام در این دیدار که  عارفی مدیرعامل پتروشیمی هلیلان نیز حضور داشت بر اهمیت راه اندازی این شرکت و نقش آن در توسعه و اشتغالزایی منطقه تاکید کرد و گفت: با ایجاد پتروشیمی هلیلان افقی جدید به روی مردمان این دیار گشوده خواهد شد که توسعه و اشتغالزایی فرزندان این منطقه را به دنبال دارد.

دکتر بهرام نیا در ادامه خواستار پذیرش طرح و اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ریالی از محل منابع بانک برای شروع عملیات اجرایی پتروشیمی هلیلان شد و گفت: در این راستا ضمن استفاده از تبصره ۱۸ لازم است در راستای اجرایی شدن مصوبه سفر ریاست جمهوری نیز اقدام گردد.

در پایان این نشست خرسندیان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بانک صنعت و معدن کشور ضمن قول مساعد نسبت به درخواست های استاندار ایلام در این راستا دستورات مقتضی صادر نمود.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۸۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان