//
کدخبر: ۲۴۲۳۳۲ //

نوبخت: ۲۰۰۰ واحد مسکونی جدید برای محرومان کرمان ساخته می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در جنوب کرمان مصوب شده بود گفت: ساخت ۲ هزار واحد مسکونی جدید به آن اضافه شد.

نوبخت: ۲۰۰۰ واحد مسکونی جدید برای محرومان کرمان ساخته می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد باقر نوبخت شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران جنوب استان کرمان با بیان اینکه برای توسعه استان کرمان 2 هزار و 176 میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان کرمان مصوبه داشتیم اظهار داشت: باید بررسی می‌شد که کار تا چه اندازه پیشرفت داشته است.

وی با عنوان اینکه 2 هزار و 16 میلیارد تومان آن تا کنون پرداخت شده گفت: 450 میلیارد تومان دیگر باید پرداخت شود که پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری در استان کرمان انجام شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به در سفر دیگری که به استان کرمان در راستای توسعه جنوب استان داشتیم افزود: برای 15 پروژه 434 میلیارد تومان مصوب شد که براساس ارزیابی‌های انجام شده تاکنون 345 میلیارد تومان آن پرداخت شده و خودمان را موظف به تکمیل بقیه آن می‌دانیم.

وی با بیان اینکه ساخت 10 هزار واحد مسکونی در یکسال مصوب شده بود که 5 هزار و 350 واحد امروز تحویل داده شد که هزار و 350 واحد تحویل مددجویان کمیته امداد و 4 هزار واحد توسط بنیاد مسکن ساخته شد گفت: ساخت 2 هزار واحد مسکونی جدید به آن اضافه شد.

نوبخت با اشاره به اینکه در سیل‌های اخیر برخی خانه‌ها مسکونی در جنوب استان کرمان تخریب شده است افزود: هزار واحد مسکونی نیازمند بازسازی و 600 واحد نیازمند تعمیر است که اعتبار آن در دولت تصویب و به بنیاد مسکن ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز پیشنهادات  و مصوبات جدیدی در حوزه زیرساخت‌ها در جنوب کرمان داشتیم گفت: تلاش ما بر این است که در کنار دیگر اقدامات و پروژه‌ها این مصوبات را هم به انجام برسانیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه تکمیل سه بیمارستان فاریاب، کهنوج و عنبرآباد جزو مصوبات این سفر است افزود: از نظر قانونی نیازمند کمیسیون ماده 23 است که مقرر شد مدارک آن برای ارائه به کمیسیون برای دریافت مجوز آماده شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۳۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان