//
کدخبر: ۲۹۸۰۵۱ //

پاکت سمی باعث نابینایی رئیس دفتر رئیس جمهوری تونس شد

پاکت نامه سمی که برای «قیس سعید» رئیس جمهور تونس فرستاده شده بود، باعث نابینایی رئیس دفتر او شد.

پاکت سمی باعث نابینایی رئیس دفتر رئیس جمهوری تونس شد

به نقل از روزنامه الرای الیوم، دفتر ریاست جمهوری تونس در بیانیه‌ای اعلام کرد، پاکت مشکوک حاوی مواد سمی که چهارشنبه گذشته ( 10 بهمن ) برای قیس سعید رئیس جمهوری این کشور ارسال شده بود، باعث نابینایی رئیس این دفتر شد‌ است.

در بیانیه پنجشنبه شب دفتر سعید آمده است، «نادیه عکاشه» رئیس دفتر رئیس جمهوری تونس به محض باز کردن این پاکت مشکوک، دچار سر درد شدید شد و بینایی خود را تقریبا کامل از دست داد و به بیمارستان نظامی منتقل شده‌ است.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تونس تحقیق در خصوص این پاکت مشکوک و اینکه از چه مبدأ و با چه هدفی به دفتر ریاست جمهوری این کشور ارسال شده آغاز کرد‌ه‌اند.

سخنگوی دستگاه قضایی تونس در این رابطه گفت: کارشناسان دایره جنایی تحقیقات فنی خود را در خصوص ارسال نامه سمی به دفتر ریاست جمهوری شروع کرده‌اند و ماده سمی ارسالی مورد آزمایش قرار گرفته‌ است.

به گزارش فرتاک نیوز، دفتر ریاست جمهوری تونس در بیانیه خود تصریح کرده‌ است: این دفتر دوشنبه گذشته یک نامه مخصوص برای رئیس جمهور دریافت کرد که فرستنده آن معلوم نبود. وقتی رئیس دفتر ریاست جمهوری این نامه خالی را باز کرد،  بیهوش شد و بینایی خود را از  دست داد.

این دفتر در بیانیه خود آورده‌ است: در روز حادثه این خبر به صورت رسمی رسانه‌ای نشد تا افکار عمومی دچار تنش و نا آرامی نشود اما از آنجایی که خبر مزبور در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، ارائه توضیح در این زمینه را ضروری دیدیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۰۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان