//
کدخبر: ۳۱۵۶۴۶ //

مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی شهرستانهای سیروان،چرداول وهلیلان درشهرسرابله افتتاح شد

مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی شهرستانهای سیروان،چرداول وهلیلان روز دوشنبه طی مراسمی با حضور فرمانده پلیس راهوراستان امام جمعه،دادستان وفرمانده انتظامی شهرستان درشهرسرابله افتتاح شد

مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی شهرستانهای سیروان،چرداول وهلیلان درشهرسرابله افتتاح شد

به گزارش فرتاک نیوز؛سرهنگ کهزادی فرمانده پلیس راهور استان در این مراسم اظهار داشت: این مرکز به منظور رفاه حال مردم این سه شهرستان درشهرسرابله راه اندازی شده است و قبل از این مردم این شهرستانها برای تعویض پلاک باید به مرکز استان مراجعه کرده  که مشکلاتی را برای آنان به همراه داشت.

وی تصریح کرد : مردم از این پس می توانند با مراجعه به این مرکز درشهر سرابله  کار تعویض پلاک خودرو خود را انجام دهند و تمامی موارد تعویض پلاک در سرابله انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه به مرکز استان نیست.

وی با بیان اینکه تعویض پلاک شامل خودروهای سبک و موتورسیکلت است افزود : بالا رفتن درصد پوشش خدمات پلیسی ، رفاه مردم و جلوگیری از رفت و آمد آنان به شهرایلام از مزایای ایجاد این مرکز در شهرستان است.

سرهنگ کهزادی به ضرورت ارائه خدمتی با کیفیت و سریع به مردم شهرستانهای مربوطه اشاره کرد و گفت : راه اندازی مرکز تعویض پلاک سرابله یکی از درخواست های مردمی این سه شهرستان بوده که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و تلاش های متولیان امر محقق گردیده است.

گفتنی است مردم شهرستان‌های سیروان، چرداول وهلیلان می‌توانند برای پلاک گذاری خودرو با همراه داشتن مدارک موردنیاز و به دفتر خدمات خودرویی  قیصربیگی  درشهرسرابله جنب سالن ورزشب شهید اشرفی اصفهانی در روز‌های هفته بجز ایام تعطیل  مراجعه نمایند

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۶۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان