//
کدخبر: ۲۸۷۷۰۵ //

‍ امکان دریافت بیمه نامه شخص ثالث اقساطی برای موتورسیکلت های رسوبی

رئیس پلیس راهور استان گفت: با توافق صورت گرفته در مرکز بعد از ترخیص موتورسیکلت های رسوبی شامل طرح تسهیل خدمت می توانند بیمه نامه شخص ثالث قسطی دریافت نمایند.

‍ امکان دریافت بیمه نامه شخص ثالث اقساطی برای موتورسیکلت های رسوبی

سرهنگ "فضل الله شیری" در این مورد گفت : در راستای طرح  تسهیل خدمت به مالکین موتور سیکلت های رسوبی با توافق صورت گرفته با مسئولین بیمه در تهران ،می توانند بدون پرداخت جریمه دیرکرد وانقطاع بیمه، از بیمه  شخص ثالث قسطی هم استفاده نمایند.

وی ادامه داد: در طرح فوق بنا را برساده کردن خدمات برای مالکان موتورسیکلت های رسوبی برایبرگشت اموال مردم به آنها وجلوگیری از پوسیدگی آنها در پارکینگ ها است

به گزارش فرتاک نیوز، سرهنگ شیری افزود: برابر قانون سن فرسودگی برای موتورسیکلتها که در دستورالعمل پیش بینی شده 8 سال است لکن در صورت  ادعای مالک مبنی بر سلامت  موتورسیکلت یا داشتن برگ معاینه فنی وبازدید کارشناس راهور وتایید سلامت فنی وظاهری وسیله نقلیه از آن رفع توقیف می شود

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان بیان داشت :موتورسیکلت رسوبی با حجم موتور بیش از 250 سی سی مسمول طرح تسهیل در خدمت موتورسیکلت رسوبی نمی شود.

این مقام انتظامی در پایان بیان داشت :فرصت استفاده از این خدمت سهل وآسان دوماه است توصیه می شود که توصیه می گردد به روز های پایانی موکول نگردد که امکان تمدید وجود ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۷۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان