//
کدخبر: ۲۷۹۳۸۲ //

تأکید استاندار ایلام بر گسترش همکاری‌ها با پست بانک

قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در نشست با حاتم سلیمانی مدیرشعب پست بانک استان بر گسترش همکاری‌ها و تعاملات استانداری با این بانک برای خدمت رسانی بیشتر به آحاد جامعه تأکید کرد.

تأکید استاندار ایلام بر گسترش همکاری‌ها با پست بانک

به گزارش فرتاک از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: سلیمانی دشتکی در این نشست ضمن ابراز خرسندی و رضایت از عملکرد این بانک در پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال‌زایی طی سه‌ماهه دوم سال جاری اعلام کرد که تعامل با پست‌بانک‌ایران افزایش می‌یابد. وی خدمت‌رسانی به آحاد جامعه به ویژه مناطق کم‌برخوردار را امری ضروری و خداپسندانه دانست و نقش پست‌بانک‌ایران را با توجه به نقاط تماس و حضور گسترده در جغرافیای کشور پراهمیت برشمرد. همچنین مدیرشعب پست بانک استان در این نشست به تشریح رسالت و اهداف این بانک پرداخت و گفت: پست بانک استان طی سه ماهه دوم سال 1399 توانسته  است 284 میلیارد ریال تسهیلات از محل اشتغال پایدار روستایی با اشتغال 700 نفر و همچنین 121 میلیارد ریال تسهیلات به افراد تحت پوشش کمیته امداد با اشتغال بیش از 300 نفر پرداخت نماید. 

وی تصریح کرد: پرداخت 37 میلیارد ریال تسهیلات به معرفی شدگان بنیاد شهیدو بهزستی با اشتغال 150 نفر، پرداخت 27 میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، صدور 254 فقره کارت مروارید و انعقاد قرارداد با 13 فروشگاه معتبر درسطح استان به‌منظور کمک به رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی  از دیگر تسهیلات این بانک طی سه ماهه دوم سال درسطح استان بوده است. حاتم سلیمانی درپایان به ارائه خدمات نوین بانکداری در80 باجه بانکی در مناطق روستایی و کم برخوردار استان جهت تأمین نیازهای بانکی آنان و جلوگیری از مهاجرت، تردد غیرضرور به شهرها و رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان پرداخت که مورد استقبال استاندار قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۳۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان