//
کدخبر: ۱۸۸۵۱۹ //

استاندار مرکزی: اشتغال مددجویان کمیته امداد نشانگر توانمندسازی اصولی این قشر است

استاندار مرکزی گفت: دستاوردهای ارائه شده از افراد تحت پوشش کمیته امداد استان در بازارچه رمضان، نشانگر توانمندسازی اصولی این قشر در راستای استقلال اقتصادی است.

استاندار مرکزی: اشتغال مددجویان کمیته امداد نشانگر توانمندسازی اصولی این قشر است
به گزارش فرتاک نیوز،

سید علی آقازاده شامگاه شنبه در آئین افتتاح بازارچه بزرگ رمضان در اراک اظهار داشت: برگزاری این بازارچه از اقدامات مطلوب اداره کل کمیته امداد استان مرکزی است.

استاندار مرکزی ادامه داد: دستاوردهای ارائه شده از افراد تحت پوشش کمیته امداد استان در بازارچه رمضان نشانه کار آفرینی و استقلال این خانواده‌ها است.

آقازاده بیان کرد: طی بازدید از غرفه افراد تحت حمایت، آن‌ها مشکلاتی از قبیل تأمین مواد اولیه و جذب مشتری را عنوان کردند و نکته قابل تأمل تداوم تولید محصولات آن‌ها است به طوری که مشتریان خاص خود را دارند.

استاندار مرکزی بیان کرد: بنا بر اعلام مدیر کل کمیته امداد استان، اعتبار مصوب کمیته امداد سه برابر شده است و این مهم می‌تواند فضا را برای کارآفرینی و اشتغال بیشتر خانواده‌های تحت پوشش فراهم سازد و امیدواریم روزی فرا رسد که این خانواده‌ها در زمینه‌هایی که مشغول به فعالیت هستند، کاملاً مستقل باشند.

وی در خصوص برنامه استان به منظور حمایت از مددجویان کمیته امداد گفت: برگزاری چنین بازارچه‌هایی و اعطای تسهیلات خوداشتغالی و خود کفایی به صورت بلاعوض و با بهره پایین یکی از کارهایی است که بایستی در این حوزه به طور پیگیرانه انجام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۵۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان