//
کدخبر: ۱۵۷۲۸۶ //
رئیس منابع طبیعی وآبخیزداری چرداول؛

رفع تصرف ۱۱۶۵۹۰ متر مربع از اراضی ملی در منطقه بانکول

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چرداول گفت: ۱۱۶۵۹۰ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان چرداول رفع تصرف وشخص متخلف بازداشت گردید. 

رفع تصرف ۱۱۶۵۹۰ متر مربع از اراضی ملی در منطقه بانکول
به گزارش فرتاک نیوز،

دژمخو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرتاک نیوز  ایلام  افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری برای مبارزه با پدیده شوم زمین‌خواری، رفع تصرف از اراضی ملی در دستور کار قرار دارد و بر همین اساس پس از قطعیت حکم قضایی، رفع تصرف این مقدار از اراضی ملی در شهرستان چرداول  وبازداشت شخص متخلف توسط دستگاه قصایی اجرا شد.

وی تصریح کرد: این اراضی در پلاک‌های منطقه جنگلی بانکول  از توابع بخش مرکزی شهرستان قرار داشت که مورد تصرف قرار گرفته بود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چرداول  گفت: پس از پیگیری‌های واحد حقوقی این اداره و طی مراحل قانونی سرانجام دستورهای لازم برای اجرای حکم صادر شد.

وی افزود: در نهایت با همکاری پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان چرداول و حضور نماینده دستگاه قضایی رفع تصرف انجام و این اراضی به دولت بازگردانده شد.

دژمخو با قدردانی از همراهی مسئولان شهرستان به ویژه مراجع قضایی و کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان تصریح کرد: از آنجا که منابع طبیعی متعلق به آحاد مردم و همچنین آیندگان است، حفاظت از این ثروت‌های خدادادی همکاری و مساعدت همه‌جانبه تمام دستگاه‌ها و مسئولان را می‌طلبد.

خبرنگار؛ ایرج فریادیان

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۲۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان