//
کدخبر: ۱۵۴۷۲۲ //
دژمخوخبرداد:

دستگیری تخریب کننده منابع ملی در سرابله

سخت‌گیری‌های جدی منابع طبیعی در برخورد با متجاوزان به اراضی ملی که باتلاش شبانه‌روزی نیروهای منابع طبیعی یک نفر از تخریب کنندگان اراضی ملی در سرابله دستگیر شد.

دستگیری تخریب کننده منابع ملی در سرابله
به گزارش فرتاک نیوز،

دژمخو رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری جرداول در گفتگو با فرتاک‌نیوز ایلام اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تخریب اراضی ملی در منطقه کوهستانی لنه، اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری  فرد متخلف آغاز و گروه ویژه‌ای برای بررسی این موضوع به محل مورد نظر اعزام شد.

او افزود: پس از حضور مامور ین منابع طبیعی در منطقه لنه مشخص گردید فرد خاطی اقدام به شخم‌زنی و تخریب  هفت‌هزار متر از منابع ملی به منظور تصرف و تبدیل آن به زمین کشاورزی در این منطقه نموده است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری جرداول گفت: پس از بررسی‌های لازم شخص خاطی شناسائی و پس از تشکیل پرونده تخریب منابع ملی تحویل مراجع قضایی شد.

دژمخو ادامه داد: اداره منابع طبیعی شهرستان به منظور احیا وترمیم مراتع در اراضی تخریب شده و برگشت اراضی به حالت اولیه اقدام به بذر باشی در این املاک  نموده است.

او به تمهیدات جدی و سخت‌گیرانه منابع طبیعی در برخورد با متجاوزان به اراضی ملی اشاره کرد و افزود: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی با گشت‌زنی‌های مداوم و بی‌وقفه از انفال و منابع طبیعی محافظت می‌کنند و به متخلفان و سودجویان اجازه تعرض و دست‌درازی به این منابع را نخواهند داد.

دژمخوبا یادآوری شماره تماس 1504 امداد جنگل و مرتع گفت: به‌طور قطع هوشیاری و اطلاع‌رسانی مردم می‌تواند نقش مؤثری در کاهش خسارات ناشی از تخریب در عرصه‌های منابع طبیعی داشته باشد.

خبرنگار: ایرج فریادیان

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۷۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان