//
کدخبر: ۱۲۰۵۰۶ //
رئیس پلیس راه ایلام

نقاط حادثه خیز محور بانکول سرابله به ایلام آشکارسازی ورفع نقص می‌شود

رئیس پلیس‌راه ایلام:خوشبختانه با پیگیری‌های مکرر پلیس‌راه استان و همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره راه و شهرسازی استان، تمامی نقاط حادثه‌خیز استان آشکارسازی و چهار نقطه به طور کامل رفع نقص شده‌اند.  

نقاط حادثه خیز محور بانکول سرابله به ایلام آشکارسازی ورفع نقص می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس پلیس‌راه استان ایلام  از بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و معاونت عمرانی استاندار ایلام،جهت رفع نواقص جاده‌ای محور سرابله خبر داد.

سرهنگ "رضا همتی‌زاده" در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت:با توجه به تردد بالای وسایل نقلیه سبک و سنگین و تصادفات متعدد محور سرابله به خصوص(سه‌راهی کارزان و بانکول) که به یکی از دغدغه‌های اصلی استان تبدیل شده بود، نقاط مورد نظر که نقش مهمی در وقوع تصادفات ماه‌های گذشته داشته‌اند در بازدید امروز مشخص و مقرر شد در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع و آشکارسازی آنها اقدام شود.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های مکرر پلیس‌راه استان و همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره راه و شهرسازی استان، تمامی نقاط حادثه خیز استان آشکارسازی و چهار نقطه به طور کامل رفع نقص شده‌اند.

رئیس پلیس راه استان ایلام در پایان گفت:رانندگان محترم در حین رانندگی ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب بی‌مورد به تابلوهای نصب شده در محورها بخصوص تابلوهای هشداردهنده جهت پیشگیری از تصادفات توجه کنند.

خبرنگار: ایرج فریادیان

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۵۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان