//
کدخبر: ۱۱۱۲۳۲ //
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه:

تجاوز به حریم قانونی راه‌ها بدون اجازه وزارت راه و شهرسازی ممنوع است

جمع‌آوری و برخورد با 60 مورد تجاوز به حریم راه در کرمانشاه صورت گرفت.

تجاوز به حریم قانونی راه‌ها بدون اجازه وزارت راه و شهرسازی ممنوع است
به گزارش فرتاک نیوز،

 جمع‌آوری و برخورد با 60 مورد تجاوز به حریم راه در استان کرمانشاه از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت.

بهمن خسروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان مطلب بالا، افزود: در پی لزوم کنترل و ایمن‌سازی حاشیه و حریم راه‌ها  و با بررسی اکیپ ناظر با هر گونه تجاوز به حریم راه مطابق قانون برخورد تمامی مستحدثات که موجب خرابی و ایجاد نا امنی می‌شود قلع و قم می‌گردد.

وی ادامه داد: مطابق ماده شش قانون ایمنی راه‌ها و تبصره یک ذیل آن اقدام به هرگونه عملیاتی که موجب خرابی جاده می‌شود و همچنین هرگونه مستحدثات و... در حریم قانونی راه‌ها بدون اجازه وزارت راه و شهرسازی ممنوع و وزارت راه مکلف است با حضور دادسرا این قبیل مستحدثات را ضمن تنظیم صورتجلسه راسا" قلع و آثار تجاوز را محو نماید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در باره برخورد با موارد اخیر اظهار داشت: تعداد 15 مورد برخورد و قلع و قم طی ماه گذشته صورت گرفته که از این تعداد 9 مورد فنس کشی در حریم و حاشیه راه و یک مورد ساخت و ساز و پی‌کنی در حریم محورهای کنگاور مشاهده و پس از طی مراحل معمول با متجاوزین و آثار مربوطه برخورد شد.

خسروانی همچنین به چهار مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان اسلام‌آبادغرب اشاره کرد و گفت: موارد مشاهده شده هم با تخریب و رفع تجاوز همراه بود.

وی افزود: یک مورد تجاوز به حریم در محور اسلام‌آباد غرب به گوآور نیز مشاهده شده که در دست اقدام و پیگیری جهت تخریب می باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۱۲۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان