//
کدخبر: ۱۰۰۹۶۷ //

اعتراف ناظم منحرف دبیرستان پسرانه معین تهران/ کیفرخواست در ۴ جرم صادر شد

کیفرخواست ناظم منحرف دبیرستان معین در حالی صادر شده که این فرد تعرض جنسی به دانش آموزان را پذیرفت.

اعتراف ناظم منحرف دبیرستان پسرانه معین تهران/ کیفرخواست در 4 جرم صادر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس جعفری دولت آبادی در حاشیه نشست بررسی وضعیت بهداشت عمومی و امنیت غذایی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده مدرسه‌ای در غرب تهران اظهار کرد: دادستانی بلافاصله پس از تشکیل پرونده تحقیقات مفصلی هم از متهم و هم از اولیای دانش آموزان انجام شد.

وی افزود: تعدادی از اولیا فقط در یک طوماری شکایت کرده بودند و تعدادی نیز در پلیس Police شکایت را طرح نموده و تعدادی نیز در دادسرا حاضر شدند.

دادستان تهران بیان داشت: تمام نوجوانانی که در این پرونده در موردشان ادعایی شده بود و اولیای آن‌ها نیز داوطلب بودند به پزشکی قانونی معرفی شدند، پزشکی قانونی آن‌ها را معاینه کرد و در تمام گزارش پزشکی به آن معنا تجاوز Rape جنسی که در اخبار اولیه آمده بود به معنای جرایم خاص جنسی دیده نشد، ولی تعرضات جنسی گزارش شد و متهم هم پذیرفته است.

وی افزود: امروز کیفرخواست پرونده با چهار عنوان اتهامی صادر شد و پرونده به دادگاه تحویل داده خواهد شد و امیدواریم دادگاه در سرعت قابل قبولی حکم را صادر کند.

جعفری دولت آبادی خاطرنشان کرد: بخشی از مسائل مرتبط با پرونده که به مسائل آموزش و پرورش و مدرسه برمی گشت مفتوح است و تحقیقات ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۹۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان