//
کدخبر: ۴۲۹۴۸۴ //

دارندگان سهام عدالت با این شرایط وام فوری بگیرند + نحوه دریافت

اگرچه حدود یکسال از رونمایی سامانه توثیق الکترونیک هوشمند «ستاره» می گذارد، اما مشاهدات حاکی از آن است که این سامانه چندان کارا هم نبوده است و همچنان سئوالات وابهامات مهمی در خصوص سامانه ستاره مطرح است.

دارندگان سهام عدالت با این شرایط وام فوری بگیرند + نحوه دریافت
به گزارش فرتاک نیوز،

وام فوری به وامی گفته می شود که در کوتاه ترین زمان ممکن به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری شامل  وام ازدواج ، وام قرض الحسنه، وام مسکن و… است. بسیاری از ایرانیان به ویژه زوج های جوان به دنبال دریافت وام فوری هستند تا مشکلات خود را رفع کنند. بانک های مختلفی اقدام به پرداخت وام فوری می کنند اما شرایط ضامنین باعث می شود مردم توانایی دریافت آن وام را نداشته باشند. اما گزینه  وام فوری  با ضمانت سهام عدالت می تواند جذاب باشد.

مرداد ماه سال گذشته از سامانه توثیق الکترونیک هوشمند «ستاره» راه‌اندازی شد. این سامانه قصد داشت تا امکان وام گرفتن را برای افرادی که توانایی اخذ وام از بانک ها را داشتند اما صرفا به دلیل نداشتن وثیقه ملکی از این امکان محروم بودند، فراهم سازد.مشخصا تا قبل از راه اندازی سامانه ستاره افرادی که صاحب ملک نبودند، نمی‌توانستند با به وثیقه گذاشتن دارایی‌های منقول خود مثل طلا، سهام و… اقدام به دریافت وام کنند.

بنابراین به منظور حل این مشکل و تسهیل روند اخذ وام از سیستم بانکی کشور برای عموم افراد جامعه، سامانه وثیقه گذاری الکترونیک ستاره سمات، راه اندازی شد تا افراد متقاضی دریافت وام، با استفاده از وثیقه گذاشتن سهام خود، نسبت به اخذ وام اقدام کنند. همچنین از دیگر اهداف مهم این طرح، امکان دریافت وام برای دارندگان سهام عدالت بود، که این افراد با وثیقه‌گذاری سهام خود، بتوانند از بانک های کشور وام دریافت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۴۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان