//
کدخبر: ۴۲۶۷۷۱ //

واریز یارانه نقدی جدید برای این سه دهک

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی از افزایش کمک دولت به سه دهک اول خبر داد و گفت در صورتی که دهک های اول تا سوم ۲۰۰ هزار تومان در طرح کالابرگ الکترونیک خرید کنند، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار یارانه‌ای دریافت می کنند.

واریز یارانه نقدی جدید برای این سه دهک
به گزارش فرتاک نیوز،

یارانه معیشتی  به حساب سرپرستان خانوار 20 مهرماه قابل برداشت است واریز شد .یارانه مهرماه چه تغییراتی کرده است واریز یارانه نقدی جدید شامل کدام سرپرستان خانوار  یارانه  بگیران می شود؟

یارانه مهر ۱۴۰۲ کی واریز می شود

یارانه نقدی  کمک معیشتی مرحله ۱۵۲ مربوط به مهر ماه ۱۴۰۲ پنجشنبه ۲۰ مهر ماه به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت  یارانه نقدی در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز ۲۰ مهر ماه قابل برداشت است.

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

در صورتیکه سرپرستان خانوار پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات  قرض الحسنه  ۱۰ میلیون ریالی دوم کرونا اقدام نموده‌اند، باقی مانده اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.

همچنین سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) را دریافت نموده اند اقساط این تسهیلات به نسبت بعد خانوار از حساب ایشان کسر خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۷۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان