//
کدخبر: ۳۹۱۵۶۲ //

عذرخواهی مجلس بابت پرداخت حقوق معلمان / پشت پرده تاخیر در پرداخت

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: برخی عوامل باعث شد پرداخت حقوق معلمان با تأخیر مواجه شود اما با پیگیری‌هایی که صورت گرفت امروز قبل از ساعت ۱۴ حقوق معلمان پرداخت می‌شود.

عذرخواهی مجلس بابت پرداخت حقوق معلمان / پشت پرده تاخیر در پرداخت
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ، درباره تأخیر در پرداخت حقوق معلمان و فرهنگیان در پایان سال ۱۴۰۱ گفت: رتبه‌بندی معلمان مسئله‌ای است که به عنوان یک اقدام بابرکت در دولت سیزدهم آغاز شد اما متأسفانه با توجه به عملکرد ضعیفی که در این موضوع شکل گرفت، این اقدام با برکت علیرغم اعتباراتی که پیش بینی شده بود، نتوانست به عنوان یک برگ زرین در این مقطع محقق شود.

بیشتر بخوانید:برنامه خریدار باشگاه استقلال/ جدی‌تر از همیشه/ او را بیشتر بشناسید

وی تصریح کرد: همین موضوع باعث شد پرداخت حقوق معلمان با تأخیر مواجه شود؛ اما با پیگیری‌هایی که صورت گرفت امروز قبل از ساعت ۱۴ حقوق معلمان علی‌الحساب پرداخت می‌شود.

پژمانفر با اشاره به شکایاتی که در زمینه اجرای رتبه‌بندی معلمان و همچنین تأخیر در برخی پرداختی‌ها همچون پرداختی بازنشستگان عنوان کرد: بنده ضمن عذرخواهی از جامعه فرهنگیان و بازنشستگان تضمین می‌دهم که این موضوع را در اسرع وقت در کمیسیون اصل نود پیگیری خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جریان این پیگیری‌ها از نمایندگان تشکل‌ها نیز دعوت می‌کنیم تا از روند کار مطلع باشند. امید است بتوانیم با حضور و همکاری مسئولین آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و تشکل‌ها، تأخیری که در این زمینه به و جود آمده را جبران کنیم.

 
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۵۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان