//
کدخبر: ۲۵۵۹۱۸ //

نشست اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با وزیر کار درباره حقوق کارگران

عضو فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به دیدار فردا (سه‌شنبه) اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با وزیر کار گفت: قرار است در این نشست درصد افزایش حقوق و دستمزد کارگران در سالجاری و مشکلات معیشتی اقشار ضعیف بررسی شود.

نشست اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با وزیر کار درباره حقوق کارگران
به گزارش فرتاک نیوز،

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی قرار است در دیداری با شریعتمداری وزیر کار افزایش حقوق و دستمزد کارگران در سالجاری و مشکلات معیشتی اقشار ضعیف را بررسی کنند.

در همین راستا، نادر قاضی‌پور عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است عصر فردا (سه شنبه) اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به دیدار محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفته و مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه از جمله کارگران را بررسی کنند. 

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌‌ترین دستور کارهای جلسه عصر فردا حقوق و دستمزد کارگران افزود: در این نشست انتقادات موجود از میزان افزایش حقوق کارگران بررسی خواهد شد. 

عضو فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: بررسی فعالیت‌های کسبه خرد و همچنین بازاریانی که بر اثر شرایط کرونایی پیش آمده دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند از دیگر دستور کارهای نشست مذکور است. 

قاضی پور گفت: همچنین قرار است شریعتمداری توضیحاتی را‌‌‌ در رابطه با کسانی که از دریافت یارانه معیشتی جا مانده‌اند و یارانه باید به آنها پرداخت شود و این که چه اقداماتی باید انجام شود تا این یارانه به آنها تعلق گیرد ارائه کند. 

وی خاطرنشان کرد: ارائه گزارش عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر دستور کارهای این نشست است. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۹۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان